• Anonym (Problem)

    Jag vill ha sex med en man

    ...problemet är att jag vill ha det som man.
    I vardagslivet känner jag mig nöjd som kvinna, men sexuellt känner jag att något fattas. Jag känner mig som en homosexuell man... Men frågar någon säger jag bisexuell kvinna. Varför bi? För att lesbisk kärlek är det närmaste jag kommer manlig homosexuell dito. Insåg i tonåren att bögporr är det jag tänder på, främst i skriven form. Heteroporr i skriven form äcklar mig. Visuellt är det mm och ff jag föredrar.
    Låter detta konstigt? Jag känner mig förvirrad som en tonåring :/ trots att jag är 30.

  • Svar på tråden Jag vill ha sex med en man
  • Quix78

    Kanske dax att testa annat så att du själv besvarar din förvirring?
    Annars kommer du bara att snurra runt utan att få svar.

    Som att tycka hur varmt är vattnet, utan att känna efter med fingrarna typ.

  • Fantis

    Hej

    Kanske klä ut dig till man, jag har kvinnlig bekant om ibland vill känna hur det är att vara kille, hon tar då på sig en strapon och använder den på mannen.

    Kanske inte hjälper för dig, men kan ju vara värt ett försök.

    / F

  • Anonym (likadan)

    Inser att detta inte hjälper dig det minsta, men jag är PRECIS likadan. 

    Dock har jag försökt närma mig det som Fantis föreslår, men min man är mycket ointresserad.

    Trist. Men inget jag kan eller vill pusha på honom. Såklart.

  • Acubens
    Anonym (Problem) skrev 2014-09-14 23:33:27 följande:

    ...problemet är att jag vill ha det som man.
    I vardagslivet känner jag mig nöjd som kvinna, men sexuellt känner jag att något fattas. Jag känner mig som en homosexuell man... Men frågar någon säger jag bisexuell kvinna. Varför bi? För att lesbisk kärlek är det närmaste jag kommer manlig homosexuell dito. Insåg i tonåren att bögporr är det jag tänder på, främst i skriven form. Heteroporr i skriven form äcklar mig. Visuellt är det mm och ff jag föredrar.
    Låter detta konstigt? Jag känner mig förvirrad som en tonåring :/ trots att jag är 30.


    Du är inte ensam, min flickvän tänder på bögporr och fantiserar ibland att hon är en man som sätter på en annan man..., dock lite svårt att förverkliga. Inte samma sak med en strap-on direkt. 
  • Anonym (ung kille)

    finns om du vill testa dig fram med något, är tillgänglig till exakt allt, är en väldigt ung kille. ;)

  • Ung kille

    Jag finns också tillgänglig och villig att testa allt, grabbar. Call meCool

  • Ung kille

    Inte hört något från er grabbar, jag är 100% diskret. Allt som händer stannar mellan ossTomte

Svar på tråden Jag vill ha sex med en man