• Daisydelight

    Fick mf för över 4 v sen men fortfarande ingen mens?

    Hej!

    Mitt mf startade 17/8 med riklig blödning var då i v.8 men fostret var i v.6,blödde i ca.12 dagar och var på efter koll den 28/8 och allt såg bra ut.tror också jag hade äl den helgen30-31/8 och vi myste till det då.har sedan i en vecka haft molvärk från och till och de senaste dagarna ökade flytningar och i lör pyttelite brunt men jag har tagit gravtest som visar neg.är det nån som känt det så här konstigt efter ett mf???kan jag vara gravid igen fast testat för tidigt?eller är kroppen bara skum:(.

  • Svar på tråden Fick mf för över 4 v sen men fortfarande ingen mens?
  • Anonym (2)

    Det är väldigt vanligt att mensen blir sen efter MA och det beror oftast på utebliven äl. Nu är du egentligen bara nån dag sen ifall du verkligen hade äl så du får vänta och se och testa igen ifall mensen inte kommer. Det tog 6,5 vecka efter mitt första MA och 7 veckor efter mitt andra innan mensen kom.

  • Anonym

    Okej tack för svar.tror jag hade äl då flytningarna var trådiga plus känningar i äggstockarna.hade du molvärk då och då efter ditt ma?

  • Anonym (2)

    Jag hade inga äl-symtom efter mina MA och molvärk har jag bara som gravid eller ruvare. Däremot har jag haft tydliga äl-flytningar andra cykler och ändå inte haft äl så det går liksom inte lita på. Du får vänta och se! Glad

  • Anonym

    Okej.känns skumt att jag har molvärk då och då isåfall,testade med testlagrets stickor men de kanske inte är så bra.tycker det är så konstigt för jag har vatten flytningar med och det hade jag också innan mf:et.


    Anonym (2) skrev 2014-09-15 15:15:51 följande:

    Jag hade inga äl-symtom efter mina MA och molvärk har jag bara som gravid eller ruvare. Däremot har jag haft tydliga äl-flytningar andra cykler och ändå inte haft äl så det går liksom inte lita på. Du får vänta och se!


  • Anonym (mia)

    Hej!

    förhoppningsvis har du redan fått svar. Vid mitt missfall kom först bara en liten blödning. Efter två månader kom e kraftig blödning i två veckor. Om Gravtestet ff är positivt gör ett ultraljud ocj ett blodprov på HCG för att veta om rester från missfallet finns kvar. Lätt att mensen rubbas likaså kan m ha blödningar utan ÄL efter missfall. Lycka till


    Daisydelight skrev 2014-09-15 10:28:59 följande:

    Hej!

    Mitt mf startade 17/8 med riklig blödning var då i v.8 men fostret var i v.6,blödde i ca.12 dagar och var på efter koll den 28/8 och allt såg bra ut.tror också jag hade äl den helgen30-31/8 och vi myste till det då.har sedan i en vecka haft molvärk från och till och de senaste dagarna ökade flytningar och i lör pyttelite brunt men jag har tagit gravtest som visar neg.är det nån som känt det så här konstigt efter ett mf???kan jag vara gravid igen fast testat för tidigt?eller är kroppen bara skum:(.


  • Daisydelight

    Tack för svar! Min första mens kom nån dag senare.väntar nu på nästa mens eller ett plus:)


    Anonym (mia) skrev 2014-10-11 13:32:49 följande:

    Hej!

    förhoppningsvis har du redan fått svar. Vid mitt missfall kom först bara en liten blödning. Efter två månader kom e kraftig blödning i två veckor. Om Gravtestet ff är positivt gör ett ultraljud ocj ett blodprov på HCG för att veta om rester från missfallet finns kvar. Lätt att mensen rubbas likaså kan m ha blödningar utan ÄL efter missfall. Lycka till


Svar på tråden Fick mf för över 4 v sen men fortfarande ingen mens?