• Anonym (Ug)

    Fick en örfil under sexet. Hur tänkte han?

    Har ett sexuellt förhållande till en kille. Till saken hör att vi har någon typ av ug/dom roller vilket hittills har varit ganska subtilt och det har varit riktigt hett.

    Sist vi sågs gjorde jag något under förspelet som inte föll honom i smaken, och jag fick en lavett. Inte speciellt hård, Tillrättavisning. Men jag blev lite paff då jag inte var förberedd och mest för att den typen av "våld" för mig blir mer förknippat med "riktigt" våld och inte bara ploj som t ex smisk på rumpan.

    Frågan i sig är inte om det är ok eller inte. Jag gillar det, men blir lite orolig över hans bild av mig. Jag undrar bara hur ni killar som ger örfilar under sex tänker, ser ni ner på tjejen utanför sängen också? 

  • Svar på tråden Fick en örfil under sexet. Hur tänkte han?
  • Anonym (palle)

    Känns det ok är det väl bara att köra.. Prata om det utanför sexet bara, se till att ni uppfattar agerandet likadant så att det inte uppstår några missförstånd.

  • krillesthlm
    Anonym (Ug) skrev 2014-09-16 12:08:00 följande:

    Har ett sexuellt förhållande till en kille. Till saken hör att vi har någon typ av ug/dom roller vilket hittills har varit ganska subtilt och det har varit riktigt hett.

    Sist vi sågs gjorde jag något under förspelet som inte föll honom i smaken, och jag fick en lavett. Inte speciellt hård, Tillrättavisning. Men jag blev lite paff då jag inte var förberedd och mest för att den typen av "våld" för mig blir mer förknippat med "riktigt" våld och inte bara ploj som t ex smisk på rumpan.

    Frågan i sig är inte om det är ok eller inte. Jag gillar det, men blir lite orolig över hans bild av mig. Jag undrar bara hur ni killar som ger örfilar under sex tänker, ser ni ner på tjejen utanför sängen också? 


    en lavett under sex betyder inte att man ser ner på den man är med
  • Anonym (Ug)
    krillesthlm skrev 2014-09-16 12:14:37 följande:
    en lavett under sex betyder inte att man ser ner på den man är med
    Skönt att höra.
  • krillesthlm
    Anonym (Ug) skrev 2014-09-16 12:17:57 följande:
    Skönt att höra.
    sen hur andra resonerar vet jag inte,är själv dominant och man måste veta gränser för vad som är ok i sexet, skillnad på att ge örfil och örfil
  • panicorion

    Jag får örfilar för jämnan och blir galet upphetsad av det. Min älskade har en enorm respekt för mig men ger mig både smisk och örfilar under sexakten detta är dock något vi pratat om

    Och kommit överens om att det är okey. Tala med honom

    Och säg hur du kände kanske kan det bli fler

    Om du vill..

  • Anonym (Ug)
    krillesthlm skrev 2014-09-16 12:22:06 följande:
    sen hur andra resonerar vet jag inte,är själv dominant och man måste veta gränser för vad som är ok i sexet, skillnad på att ge örfil och örfil

    Tror det är det som är fallet, vi känner inte varandra så pass bra än för att jag skulle vara beredd på just detta. I fantasin finns det mycket "värre" saker jag vill testa, men det måste ju liksom växa fram/kommuniceras innan tänker jag. 

  • krillesthlm
    Anonym (Ug) skrev 2014-09-16 12:27:05 följande:

    Tror det är det som är fallet, vi känner inte varandra så pass bra än för att jag skulle vara beredd på just detta. I fantasin finns det mycket "värre" saker jag vill testa, men det måste ju liksom växa fram/kommuniceras innan tänker jag. 


    är a och o att kunna kommunicera om vad som är ok och inte...funkar inte annars,finns många dominanta snubbar som inte har fattat det än
  • krillesthlm
    krillesthlm skrev 2014-09-16 12:31:28 följande:
    är a och o att kunna kommunicera om vad som är ok och inte...funkar inte annars,finns många dominanta snubbar som inte har fattat det än
    dom/ug är ett samspel
  • Anonym (ug)

    Jag tycker du ska ta upp det med honom. Jag tänder på att få örfilar under sex men har klargjort att om han gör så utanför sexsammanhang så åker han ut med huvudet före. Bara ni båda är överens om hur och när det är okej (om det är okej).

  • krillesthlm
    Anonym (ug) skrev 2014-09-16 12:47:22 följande:

    Jag tycker du ska ta upp det med honom. Jag tänder på att få örfilar under sex men har klargjort att om han gör så utanför sexsammanhang så åker han ut med huvudet före. Bara ni båda är överens om hur och när det är okej (om det är okej).


    lavett är trevligt om båda är med på det,en del av leken
  • Anonym (Ug)

    Ska ta och prata med honom. Helt ny i den här rollen så har inte riktigt lärt känna mina gränser än. Men det blir till att utforska :) Tack för svar

  • krillesthlm
    Anonym (Ug) skrev 2014-09-16 23:12:51 följande:
    Ska ta och prata med honom. Helt ny i den här rollen så har inte riktigt lärt känna mina gränser än. Men det blir till att utforska :) Tack för svar
    bara höra av dig om du vill ha tips och råd
  • krillesthlm
    TjejenIngenting skrev 2014-09-17 00:52:28 följande:

    Även om ens sexpartner ser ner på en, varför bry sig? Om det nu bara gäller sex.


    så kan man också tycka
  • Anonym (Ug)
    TjejenIngenting skrev 2014-09-17 00:52:28 följande:

    Även om ens sexpartner ser ner på en, varför bry sig? Om det nu bara gäller sex.


    Alltså, grundläggande för mig är att det finns en ömsesidig respekt och att båda går igång på den andres njutning - och inte att den ene går igång på förnedringen av ug. Men så tänker jag. För mig är genuin förnedring en turnoff. 
  • jfsebastianigen

    Allt är ett samspel och för det krävs att ni kommunicerar om gränser och känsla.

    Känner du att örfilen var fel så var den det. Känns den rätt var den det.
    Fråga honom varför han gav dig den och är du nöjd med svaret så kör på, annars stoppa.

Svar på tråden Fick en örfil under sexet. Hur tänkte han?