• bellaliw

    test positivt?

    Hej! Tog ett test vid 19 tiden idag och det såg då neg ut när jag kollade så jag gick och handlade.
    Nu ett par timmar senare kollade jag en snabbis igen och då såg det ut såhär :


    Ser det positivt ut?
    Tycker det ser lite rosa ut men kanske är önske tänkande.:/
    Vad tror ni?

  • Svar på tråden test positivt?
  • kiriaki

    Samma sak hande mig, 2 olika test blev inte positiva forran efter tiden gatt ut..Visste inte vad jag skulle tro. Kopte ett digital och testade med morgonkiss och fick ett "pregnant"! Förvånad Ar i v. 20 nu Cool

  • bellaliw


    Här är en bild jag anser bättre haha dom har tagits med blixt i mörker för ville inte väcka killen ;3
  • bellaliw

    Kiriaki underbart ju:O :D

    Vet ju inte när strecket dök upp egentligen eftersom jag inte kollade på flera timmar :o

  • Anonym9998

    Köp ett digitalt man kan inte lita på de testet testade med ett sådant och som många andra säger det ger fel resultat så jag hade köpt ett digitalt dom är superbra :)

  • kiriaki
    bellaliw skrev 2014-09-17 09:02:46 följande:

    Kiriaki underbart ju:O :D

    Vet ju inte när strecket dök upp egentligen eftersom jag inte kollade på flera timmar :o


    Jaa jag blev himla glad! Forsta forsoket med andra barnet.. hann bara fa till det 3 ggr den manaden sa hade lite tur Cool Men som sagt, ga och kop ett digitalt, val vart pengarna!!
Svar på tråden test positivt?