• Tjofaderittan hambo

    Folk är inte kloka.

    Rötägg finns överallt. Den enskilde anställda som gjorde detta borde få sparken och Coop har ju bett om ursäkt. Att få en klump i magen av en sån sak kan jag förstå om man själv, eller någon man känner satt i koncentrationsläger men annars?

    Jag kanske är hårdhudad men jag hade gått in och sagt till och hade gärna skällt ut den som gjorde det, men jag hade aldrig 'talat ut i pressen'. Vad är det MED folk? Inser de inte hur piniga de är?

    www.aftonbladet.se/nyheter/article19546049.ab

  • Svar på tråden Folk är inte kloka.
  • Anonym (Etik & Moral)

    Jag förstår inte vad som är pinsamt med detta?
    Det är väl bra att personerna som fått dessa kvitton gör anmälan, så att fler personer inte råkar ut för samma sak!

  • Tjofaderittan hambo
    Anonym (Etik & Moral) skrev 2014-09-17 09:35:22 följande:

    Jag förstår inte vad som är pinsamt med detta?
    Det är väl bra att personerna som fått dessa kvitton gör anmälan, så att fler personer inte råkar ut för samma sak!


    Det pinsamma är att de ringer pressen. Det trodde jag framgick?
  • taquine

    Folk kontaktar väl skitmedia för massa saker, att dom är för korta, långa , tjocka  etc för olika ställen eller varför inte att det var bajs i vattnet på äventyrsbadet  . Så varför inte detta .?


    Goodness me
  • Tjofaderittan hambo
    taquine skrev 2014-09-17 13:29:59 följande:

    Folk kontaktar väl skitmedia för massa saker, att dom är för korta, långa , tjocka  etc för olika ställen eller varför inte att det var bajs i vattnet på äventyrsbadet  . Så varför inte detta .?


    Helt sant. Tycker inte det är klokt heller. Alla blir kränkta för allt och ska gråta ut i slakspressen. Med förorättade miner och upprörda röster berättar de vilken SKYMF de utsatts för. Pinsamt som sagt.
Svar på tråden Folk är inte kloka.