• Anonym (Förvi­rrad)
    Äldre 17 Sep 09:41
    8388 visningar
    31 svar
    31
    8388

    Min sambo kom hem utan ring!!

    Min sambo kom hem från krogen utan sin förlovningsring på sig!! Den hade han tydligen i fickan!!
    Jag konfronterade honom dagen efter, och då kom han med förklaringen att han fått såna valkar efter träningen så ringen skavde...
    Jag går inte på det, men hur f-n går man vidare med det? Kommer ju aldrig känna mig lugn igen när han går ut!!

  • Svar på tråden Min sambo kom hem utan ring!!
  • Anonym (M)
    Äldre 17 Sep 09:51
    #1

    Kolla om han har valkar till att börja med. Min man har det så jag är den som sagt till honom att ta av dig ringen.

    Men om han inte har det så hade jag blivit väldigt misstänksam i din sits

  • Secret­Me
    Äldre 17 Sep 09:55
    #2

    Känner igen det där.
    Det värsta var när han "glömt" att sätta på förlovningsringen men ringen på andra handen kom han minsann ihåg.

    Han är numera ett ex.

  • Fjäril­slarv
    Äldre 17 Sep 10:10
    #3

    Säg åt honom att sluta träna med ringen på.

  • Äldre 17 Sep 10:12
    #4

    kolla efter valkar, hur brukar han annars vara efter träning? för antar att det inte är första gången han tränar Flört

    Annars skulle jag inte längre kunna lita på honom alls

  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 11:10
    #5

    Han har valkar.. Men han kan ju tydligen ha ringen på alla andra dagar...

    Han har varit otrogen en gång förut... Så den oron att det ska hända igen späddes på efter det här...

  • Äldre 17 Sep 11:15
    #6
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-09-17 11:10:19 följande:

    Han har valkar.. Men han kan ju tydligen ha ringen på alla andra dagar...

    Han har varit otrogen en gång förut... Så den oron att det ska hända igen späddes på efter det här...


    då hade jag verkligen inte gått på att det var pga träningen... tyvärr.
  • Anonym (Sorry­)
    Äldre 17 Sep 20:48
    #7

    Låter inte bra. Jag träffar en gift man och han får alltid ta av sig ringen när han är med mig för jag vill inte se den. Han har tom glömt den hemma hos mig ett par gånger haha

  • Äldre 17 Sep 20:51
    #8

    Varken jag eller min man bär våra ringar dagligen. Jag kan inte ens minnas när jag gjorde det sist och han tar regelbundet av sig sin. En ring gör inte en person trogen/otrogen.

  • Anonym (.)
    Äldre 17 Sep 20:55
    #9
    MxMeNow skrev 2014-09-17 20:51:36 följande:

    Varken jag eller min man bär våra ringar dagligen. Jag kan inte ens minnas när jag gjorde det sist och han tar regelbundet av sig sin. En ring gör inte en person trogen/otrogen.


    men nu är det ju ts situation det ska utgås från inte din om du ursäktar

    tycker du det låter logiskt när han kan ha ringen hela tiden utom just när han är på krogen, låt oss inte vara naiva vi vet nog alla vad det tyder på, kanske inte han har varit otrogen men han har definitivt inte velat visa att han varit upptagen och det är lika illa i min ögon
  • Äldre 17 Sep 20:59
    #10
    Anonym (.) skrev 2014-09-17 20:55:37 följande:

    men nu är det ju ts situation det ska utgås från inte din om du ursäktar

    tycker du det låter logiskt när han kan ha ringen hela tiden utom just när han är på krogen, låt oss inte vara naiva vi vet nog alla vad det tyder på, kanske inte han har varit otrogen men han har definitivt inte velat visa att han varit upptagen och det är lika illa i min ögon


    Och han förklarade varför han tagit av den. Han kan lika lätt bli uppraggad/ragga med ring som utan, så jag ser inte ringsituationen som ett problem. Ts litar inte på sin partner, det är ett problem! Att tro att en ring håller någon trogen, det är ett annat sorts problem.
Svar på tråden Min sambo kom hem utan ring!!