• troll66

    min fru vill skiljas utan anledning

    hej

    min fru vill skiljas utan anledning och vi ska ha barn i januari. hon hävdar att jag vart otrogen varannan vecka.

    vad ska jag göra eller säga för att hon ska förstå allvaret i det hela????????

  • Svar på tråden min fru vill skiljas utan anledning
  • troll66

    hej

    hon säger bara att jag varit otrogen både med den ena och andra. det är nya historier och namn hela tiden. så fort vi bråkar så drar hon upp att jag varit otrogen och sen tar hon bilnycklarna och drar och kommer inte hem ibland på flera dagar. jag säger åt henne att komma hem o sätta sig och prata men hon kommer inte. det enda hon säger är att jag varit otrogen och hon behöver inte ens förklara vart det kommer ifrån. jag har inte varit otrogen mot henne alls. jag älskar henne o min familj över allt på denna jord o skulle aldrig satsa det för nåt.

    vad ska jag göra?????

  • youarefools
    troll66 skrev 2014-09-17 14:50:19 följande:

    hej

    hon säger bara att jag varit otrogen både med den ena och andra. det är nya historier och namn hela tiden. så fort vi bråkar så drar hon upp att jag varit otrogen och sen tar hon bilnycklarna och drar och kommer inte hem ibland på flera dagar. jag säger åt henne att komma hem o sätta sig och prata men hon kommer inte. det enda hon säger är att jag varit otrogen och hon behöver inte ens förklara vart det kommer ifrån. jag har inte varit otrogen mot henne alls. jag älskar henne o min familj över allt på denna jord o skulle aldrig satsa det för nåt.

    vad ska jag göra?????


    Det låter som att hon är otrogen, eller så vill hon skiljas för att du på nått sätt inte tillfredsställer henne och hon inte anser att du lyssnar på hennes önskemål så det är hopplöst att ens försöka förklara mer... Jag vet såklart inte, men det är vad jag tror...

    Min kille som sitter här bredvid säger att han tycker att hon låter bäng, Dvs hon verkar konstig....
  • youarefools
    troll66 skrev 2014-09-17 14:50:19 följande:

    hej

    hon säger bara att jag varit otrogen både med den ena och andra. det är nya historier och namn hela tiden. så fort vi bråkar så drar hon upp att jag varit otrogen och sen tar hon bilnycklarna och drar och kommer inte hem ibland på flera dagar. jag säger åt henne att komma hem o sätta sig och prata men hon kommer inte. det enda hon säger är att jag varit otrogen och hon behöver inte ens förklara vart det kommer ifrån. jag har inte varit otrogen mot henne alls. jag älskar henne o min familj över allt på denna jord o skulle aldrig satsa det för nåt.

    vad ska jag göra?????


    Det låter som att hon är otrogen, eller så vill hon skiljas för att du på nått sätt inte tillfredsställer henne och hon inte anser att du lyssnar på hennes önskemål så det är hopplöst att ens försöka förklara mer... Jag vet såklart inte, men det är vad jag tror...

    Min kille som sitter här bredvid säger att han tycker att hon låter bäng, Dvs hon verkar konstig....
  • troll66

    hej

    tack för ditt svar. alla tankar går i mitt huvud nu om henne. VI ska ha barn i januari och har varit gifta i bara 4 mån.

    hur fannnnn tänker hon och varför gifte hon sig och skaffa barb med mig när hon nu vill skiljas och vill förstöra livet för oss och vårat barn som kommer snart

  • Anonym (Känner igen...)

    Hej! Jag känner igen hennes känslor, när jag blev gravid med min sambo så blev jag helt otroligt svartsjuk och paranoid, jag grät mig till sömns varje kväll för jag trodde att han inte älskade mig (och jag trodde verkligen det på riktigt). Till slut orkade jag inte mer, jag gjorde slut, flyttade ut, och frös ut honom, fick för mig att jag inte ville vara med honom, att han gjorde att jag mådde dåligt. Han var inte ens med på förlossningen.. känner mig så dum över det idag men jag kände SÅ STARKT. När vår bebis var född så hörde jag inte av mig, han var helt utfrusen, hade bytt nummer och jag betedde mig verkligen som om han dödat min mamma... men när alla hormoner började lägga sig (ungefär 1 månad efteråt...) så tog jag mitt förnuft tillfånga och insåg att allting bara hade varit hormoner. När allt lagt sig tog jag kontakt med honom, bad om ursäkt och förklarade hur jag kände och varför, och han förlät mig och nu sitter vi här i våran villa med våran 2 åriga son och är lyckligare än någonsin. 

    Jag säger bara HORMONER. Det kan göra stor skada tyvärr.. mitt råd till dig är att inte tjata på henne, finnas där för henne, hjälpa mycket i hemmet, erbjuda massage, ja helt enkelt behandla henne som en gudinna. Om hon känner att hon behöver komma iväg, låt henne göra det. Att vara gravid är jobbigt, jobbigt, jobbigt, både psykiskt och fysiskt. Förhoppningsvis lägger det sig så småningom. Hoppas det ordnar sig för er. 

  • troll66

    hej

    jag har läst vad du har skrivit till mig. min fru vill skiljas på inga grunder. hon säger att jag vart otrogen och hon har kastat ut mig hem ifrån. hon är så jävla på att skilja sig. hon säger att hon lämnat in skilsmässopapper till tingsrätten men jag dubbelcheckade o det är inte sant. hon hotar mig att inte jag ska få träffa barnet. hon är jävligt taskig mot mig. jag har bott utanför hemnet 1 vecka nu. hon skickar massa taskiga sms till mig och jag svarar inte ens på dom. jag håller på gå i vägen totalt. vi har varit gifta i 4 mån o ska ha barn i januari. jsg vet inte vad jag ska göra för att få henne att fatta att det hon gör är så fel o det skadar mig för livet.

    snälla säg till mig hur jag ska göra????jag vill inte skiljas och förstöra hela livet för alla pga hennes beetende just nu. jag flrsöker att gå ner i varv o inte brusa upp men jag gråter i princip hela tiden. och jag är thaiboxare på 100 kg som tål det mesta. men det här har tagit så jävla hårt på mig. jag har knappt sovit ätit eller jobbat på 1 v nu. det enda jag vill är att vi ska må bra och att hon lägger ner allt det här nu. hon tar steg för steg flr varje dag att det blir värre. jag vågar inte ringa henne för att få höra massa dumna saker som kommer få mig att ta självmord på slutet.

  • Anonym (m)

    Tycker de låter som hon fått en riktig depression. Du borde kontakta läkare möjligtvis hennes barnmorska eller prata med någon annan som ärhenne nära. Antingen skyller hon dig för att hon sj e otrogen eller så är hon faktiskt sjuk

    Har ni någon som hade kunnat få henne att tro att du är otrogen? Någon som är svartsjuk på ert förhållande?

  • troll66

    hej

    hon stökar till det rejält. jag vdt inte vad jag ska ta mig till. ingen som hon känner gilkar jag eller vill prata med. det är helt hopplöst alltihop.

    jag är helt utan ord o vet ej vad jag ska göra

Svar på tråden min fru vill skiljas utan anledning