• Anonym (ForFun.)

    Analysera denna person!

    Ska börja med att skriva att detta är mest på skoj. Och jag tror inte på något vis att någon medlem här inne kan sätta en diagnos på denna person genom min skrift.
    Men vill ändock höra era tankar och funderingar kring personen.

    *Egocentrisk.
    *Inga nära relationer förutom sin partner samt 1 av sina barn.
    *Tackar aldrig för något så som presenter, hjälp, komplimanger, middagar etc.
    *Anser att det personen gör är alltid det bästa. Om det så handlar om att ge bort ett paket russin så är det den största gåva en människa kan ge.
    *Otacksam.
    *Bitter.
    *Baktalar gärna folk som inte "lyder", som är starka, som inte håller med.
    *Försöker spela på skuldkänslor och kan säga vad som helst som personen tror sårar mest.
    *Inget initiativtagande alls. Sitter och vill ha allt serverat.
    *Blir det inte som personen tänkt sig så planeras en hämnd, även om ingen annan hade kunnat gissa att personen ville ha rött vin och således serverade vitt till alla på festen. Personen tror då att detta är något personligt mot just denne.
    *Inget intresse av någon annan än sig själv eller situationer där personen fått närvara och vara rummets mittpunkt.
    *Anser att bara för personen en gång för 10 år sedan handlade en liter mjölk åt någon (som den fick betalt för) så bör denna någon för resten av sitt liv ställa upp på personen. Annars är någon otacksam.

    Ja, fråga gärna om ni vill ha lite exempel osv. Men vad tror ni, vad är detta för filur?

  • Svar på tråden Analysera denna person!
  • Anonym (min ex)

    min förre detta sambo hahaha

    ingen "diagnos" bara en person som inte lyckats i livet och skyller alla sina misslyckanden på någon annan! vägrar ta ansvar för sina egna beslut och handlingar.

Svar på tråden Analysera denna person!