• Anonym (Qwrry)

    Vad anser ni?

    Min kuk är 13cm i omkrets. Det är samma omkrets som en normalstor banan.

    Medel sägs ligga på 11cm, men i omröstningar verkar snitt snarare ligga på runt 16cm i omkrets. Vet inte vad man ska tro riktigt.

    Hur som helst, vad anser du om 13cm i omkrets?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad anser ni?
  • Schna

    Kvinna - Ingen uppfattning


    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (Qwrry)
    Schna skrev 2014-09-18 14:58:52 följande:

    Kvinna - Ingen uppfattning


    MAN - ok
  • Anonym (kvinna)

    Varken grov eller smal, inom normalspannet och helt ok.

    Är den vacker och ren så är den perfekt.

  • Anonym (Qwrry)
    Anonym (kvinna) skrev 2014-09-18 15:07:56 följande:

    Är den vacker och ren så är den perfekt.


    Jag svarar ja på alltihop!

    (OBS! Jag är inte överdrivet svår att få i säng heller!)
  • Perplex

    När det kommer till storlekar så ska man ta det kvinnor säger med en nypa salt, hur ofta har man inte hört dem snacka om sina ex mega kukar för att sedan få veta att den var hela 16cm lång! /facepalm. De flesta kvinnors ögonmått är värdelöst.

  • Anonym (kvinna)

    Perplex skrev 2014-09-18 15:32:11 följande:[/quote: ]..... De flesta kvinnors ögonmått är värdelöst.[/quote]

    Ja men det är det inte lite stämningsdödande att ta fram måttbandet, och dessutom verkar det vara män som är mest intresserade av omkrets så ni får väl mäta själva på det noga viset...

    man SER inte omkrets, man ser diametern och att multiplicera med 3.14 är inte min första tanke när jag ser en hård kuk.

  • Perplex
    Anonym (kvinna) skrev 2014-09-18 16:11:26 följande:

    Perplex skrev 2014-09-18 15:32:11 följande:[/quote: ]..... De flesta kvinnors ögonmått är värdelöst.[/quote]

    Ja men det är det inte lite stämningsdödande att ta fram måttbandet, och dessutom verkar det vara män som är mest intresserade av omkrets så ni får väl mäta själva på det noga viset...

    man SER inte omkrets, man ser diametern och att multiplicera med 3.14 är inte min första tanke när jag ser en hård kuk.


    Man kan göra det under andra förutsättningar om man nu ska veta eller fråga killen, han lär nästan alltid veta. Men ofta så hör man tjejer kläcka ur sig att deras killar är så och så stora, men man vet själv för man snackat med snubben om det vid något tillfälle att dom snackar massa skit.
  • hännrick

    Du kan lugnt utgå ifrån att de flesta killar som svarat på frågan lagt till en och annan cm på både längd och omkrets oavsett om frågan besvaras anonymt eller inte.

    De tjejer som har svarat har sällan mätt kuken i fråga utan har antingen uppskattat dess mått (och hellre tagit i för mycket än för lite) eller uppger det mått som killen i sin tur har uppgett för henne (som högst troligt är tilltaget i överkant).

  • Anonym (kvinna)

    Perplex skrev 2014-09-18 15:32:11 följande:[/quote-nick]När det kommer till storlekar så ska man ta det kvinnor säger med en nypa salt, hur ofta har man inte hört dem snacka om sina ex mega kukar för att sedan få veta att den var hela 16cm lång! /facepalm. De flesta kvinnors ögonmått är värdelöst.[/quote]

    Seriöst? Har du ofta hört tjejer snacka om sina ex megakukar ? Och sen sett deras ex kukar eller träffat någon som mätt dessa kukar ? Det låter konstigt även EN gång, fantastiskt att du varit med om det många gånger.

  • Perplex
    Anonym (kvinna) skrev 2014-09-18 17:45:06 följande:

    Perplex skrev 2014-09-18 15:32:11 följande:[/quote-nick]När det kommer till storlekar så ska man ta det kvinnor säger med en nypa salt, hur ofta har man inte hört dem snacka om sina ex mega kukar för att sedan få veta att den var hela 16cm lång! /facepalm. De flesta kvinnors ögonmått är värdelöst.[/quote]

    Seriöst? Har du ofta hört tjejer snacka om sina ex megakukar ? Och sen sett deras ex kukar eller träffat någon som mätt dessa kukar ? Det låter konstigt även EN gång, fantastiskt att du varit med om det många gånger.


    Jag pratar ofta om sex med tjejer. Är det tjejkompisar (ja vi har lite udda samtal och skit) så brukar jag be dem kolla upp det efter de har nämnt storleken. Och efteråt brukar det låta helt annorlunda. Samma med tjejer som jag vet vilka deras ex är, dvs att jag vet hur stora kukar de har (Killar snackar, speciellt på fyllan) men tjejerna uppger ett helt annat för personen de snackar med.(även här på fyllan)
Svar på tråden Vad anser ni?