• viktoria83

    HJÄLP

    Hej....har en fråga....min man och hans föredetta fru har en son ihop....jag förstår att de måste ha kontakt och hela den baletten men nu undrar jag såhär....vi har varit ihop 2 år snart och hennes terrorism har inte avtagit hon kan alltså ringa 30-50 ggr på en dag om typ ingenting, inte varje dag men 3 dar i v...när sonen är här så kan hon ringa och säga att nu ringer jag polisen för du har kidnappat honom och det ska anmälas hit och dit....jag har sagt ifrån att nu får du faktiskt bestämma dig till min man...vi har en nyfödd och då säger hon att han inte bryr sig om sin son pga oss....han säger si å så till mig och när han pratar med henne så är det en helt annan ton....hur mycket ska man tåla??? Jag har totalt brutit kontakt med henne eftersom hon kallat mig både det ena å andra....det här är en kort version av vad som händer men i stora drag vad skulle ni säga göra???

  • Svar på tråden HJÄLP
  • Aaliyah

    Din man måste sätta en gräns helt klart.


    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah

    Det låter som om exet är bra på att ge honom dåligt samvete. Kanske kan de gå på samtal hos familjerätten för att det ska bli klarare var hans ansvar slutar? Det låter ju nästan som hon stalkar er, det ska man inte behöva acceptera. Att ringa 30-50 gånger om dagen kan vara ofredande som är ett brott.


    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
Svar på tråden HJÄLP