• Anonym (Vad göra)

    2-minuterssex

    Jo jag skulle behöva lite råd från er som har haft samma erfarenheter.

    Jag och min sambo har varit ihop i 10 och år och vi har 2 barn. När vi träffades så var sexet kanon och vi höll på som minst 20 minuter. Under årens gång så har vi haft det väldigt dåligt, många gånger har vi funderat på samboskap men nu så försöker vi jobba på relationen. 
    Detta har gjort att vi har inte haft sex på 4 år men har börjat lite trevande. Speciellt jag känner mig som en fumlig tonåring. 
    Till saken är att sambon kan inte hålla sig länge utan kommer efter några få minuter. Som  värst efter 1 och som längst höll han ut 5 minuter. Detta är ju såklart inte så roligt och jag har pratat om tex penisring. Men han vägrar och vi pratar egentligen inte om hur förbättra detta. 

    Kan tillägga att när vi träffades så hade han inte haft sex på väldigt länge och då var det inga problem. Men visst, då var vi både tända, passionerade och helt utan negativa känslor för varandra.

    Några råd?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-18 10:29
    samboskap=separation

  • Svar på tråden 2-minuterssex
  • Anonym (Van Helsing)

    Det viktiga tror jag är att lämna alla negativa känslor utanför sovrummet, och sen sänka förväntningarna på själva sexet.  Ingen kommer knulla som en gud efter fyra år i träda. Jag misstänker att din sambo onanerat under de här fyra åren och då troligen med målet att det ska gå så snabbt som möjligt för att lätta på trycket - det blir en liten omställning att ha sex på riktigt efter det. 
    Lek istället, massera varandra, kör långa förspel, använd händer och tunga och ge inte upp.

  • Anonym (Vad göra)

    Ja det har han...han är ju en van porrsamlare i burken. Har absolut inte emot porr men mängden han har haft. 

    Ja vi är som fumliga tonåringar och det finns inte ens början till något förspel. Igår fick jag minsann säga åt honom att besöka Australien

    Men 2 minuter..ojojoj, tror han skiter längre

  • Anonym (lol)
    Anonym (Vad göra) skrev 2014-09-18 11:19:20 följande:

    Ja det har han...han är ju en van porrsamlare i burken. Har absolut inte emot porr men mängden han har haft. 

    Ja vi är som fumliga tonåringar och det finns inte ens början till något förspel. Igår fick jag minsann säga åt honom att besöka Australien

    Men 2 minuter..ojojoj, tror han skiter längre


    Haha, intressant jämförelse! Borde man som man sikta på att ha minst ett 1:1 förhållande mellan hur länge man skit och hur länge man älskar?
  • Anonym (Vad göra)
    Anonym (lol) skrev 2014-09-18 11:24:16 följande:
    Haha, intressant jämförelse! Borde man som man sikta på att ha minst ett 1:1 förhållande mellan hur länge man skit och hur länge man älskar?
    Hahaha, nä men jag kunde låta bli att jämföra
  • Anonym (Van Helsing)
    Anonym (Vad göra) skrev 2014-09-18 11:19:20 följande:

    Ja det har han...han är ju en van porrsamlare i burken. Har absolut inte emot porr men mängden han har haft. 

    Ja vi är som fumliga tonåringar och det finns inte ens början till något förspel. Igår fick jag minsann säga åt honom att besöka Australien

    Men 2 minuter..ojojoj, tror han skiter längre


    Är han porrskadad på riktigt finns det troligen ett gäng trådar här att läsa mer om det i, jag har inget emot porr som sådant, men tror man får bra skumma referenser om man ägnar för mycket tid till att botanisera i porren ist för att sexa på riktigt :)

    Fumlig tonåring minns jag kanske dåligt, men nog tusan gillade jag att leka och hetsa redan då..Australien..är det månens baksida du menar eller ? 

    Tror du ska tvinga honom till tillfredsställa dig innan han kör sitt in-ut-klart-slut..och eventuellt hålla honom borta från porren och fröken höger ett tag
  • Anonym (Vad göra)
    Anonym (Van Helsing) skrev 2014-09-18 12:29:20 följande:
    Är han porrskadad på riktigt finns det troligen ett gäng trådar här att läsa mer om det i, jag har inget emot porr som sådant, men tror man får bra skumma referenser om man ägnar för mycket tid till att botanisera i porren ist för att sexa på riktigt :)

    Fumlig tonåring minns jag kanske dåligt, men nog tusan gillade jag att leka och hetsa redan då..Australien..är det månens baksida du menar eller ? 

    Tror du ska tvinga honom till tillfredsställa dig innan han kör sitt in-ut-klart-slut..och eventuellt hålla honom borta från porren och fröken höger ett tag
    Hihi, du skriver så "roligt".

    Ja du får tolka Australien hur du vill...ligger ju neråt .

    Vet ej hur mkt han runkar för vi har barn och han är inte ensam så ofta. Då får han nog tralla hjärnet så fort ungarna sover och om jag är ute eller somnat
    Vet inte heller hur mkt han tittar på porr men kanske tillräckligt för att samla på vääääldigt mkt. 
    Inte massa grovporr och sådant utan mer närbilder på brudarna men senaste åren mycket online-magasiner där man även kan läsa bra artiklar. Många amerikanska
  • Anonym (Robert)

    Inget konstigt med att komma snabbt om man haft sex sällan. Så är det iallafall för mig när min fru och jag haft sex mera sällan vissa perioder. När jag legat med henne flera gånger under vecka, och ju oftare vi ligger med varandra, så tar det längre och längre tid att komma.

    Tolka detta med att han kommer snabbt som att han blir j-ligt kåt och att du är väldigt skön!

  • Anonym (Van Helsing)
    Anonym (Vad göra) skrev 2014-09-18 13:06:31 följande:
    Hihi, du skriver så "roligt".

    Ja du får tolka Australien hur du vill...ligger ju neråt .

    Vet ej hur mkt han runkar för vi har barn och han är inte ensam så ofta. Då får han nog tralla hjärnet så fort ungarna sover och om jag är ute eller somnat
    Vet inte heller hur mkt han tittar på porr men kanske tillräckligt för att samla på vääääldigt mkt. 
    Inte massa grovporr och sådant utan mer närbilder på brudarna men senaste åren mycket online-magasiner där man även kan läsa bra artiklar. Många amerikanska
    "Roligt och roligt, en gris ska väl inte ha roligt" uppskattar att jag kan roa någon ;) du verkar ha en skön stil. 

    Men allvarligt nu "amerikanska onlinemagasin där man även kan läsa bra artiklar" för det första köpte man inte FIB aktuellt för artiklarna, det va bara något man sa, för det andra finns det rörliga bilder numer och hur mycket jävla porr som helst att streama gratis.. så varför spara ner onlinemagasin på en dator? Så ni sitter och fluktar och läser söta artiklar om vilken rakborste som är bäst, följt av sköna close ups på brudarna tillsammans?

    Har ni kommit så långt som till andra sidan världen(Australien) med tungan så får man väl ändå säga att ni har något slags förspel, eller hur vill du ha det upplagt?
Svar på tråden 2-minuterssex