• SOS

    Vad kan jag önska mig i 30-årspresent?

    Som rubriken säger. Tips mottages tacksamt för jag har kört fast. Fyller 30 om några veckor och vet inte vad jag ska önska mig av min man. Han tycker det är jobbigt att komma på saker själv så jag vill gärna ge honom lite alternativ. Budget någonstans runt 7000-10000. Resor och upplevelser går bort då jag 1; är höggravid med vårt andra barn 2; jag gav honom 12 "upplevelser" när han fyllde jämt i början av året (en för varje månad) och vi har fortfarande saker framför oss där. Har snöat in mig på en klocka men efter att ha provat förskräckligt många har jag fortfarande inte hittat någon som känns rätt så jag får nog lägga ner det. Smycken tycker jag att jag har så det räcker. Pengar till framtida, ickegravida, inköp går också bort. Som ni märker, väldigt svårt!! Någon påhittig person som har någon idé??

  • Svar på tråden Vad kan jag önska mig i 30-årspresent?
  • Tow2Mater

    Men varfor inte bara skippa presenten, och så koper du dig något själv den dag du faktist hittar nåt du vill ha...?

  • SOS

    Jo, det är förstås ett alternativ! Fast helst skulle jag ju vilja komma på något! Dels för att det är roligt med presenter när man fyller år och dels för att jag inte tror att min man skulle gå med på att inte ge mig något.

  • SOS

    Tack för era svar! Jag har en helt okej cykel. Spadag är alltid härligt! ????

  • No Logo

    Lyxig handväska

    Konst

    Systemkamera

    Superzoomobjektiv + fotokurs

    Möbel, tex fin amnings/läsfåtölj

    Antika champagneglas + ishink

    Golfklubbor

    Piano

    Hundvalp

  • Anonym (Jag fick en cykel!)

    Ett träningskort med PT till efter bäbisen (det hade jag velat ha!!). Eller en lyxig behandling, ex tandblekning, ögonlaser eller annat som kostar för mycket för att man vill unna sig det själv.

  • SOS

    Tack hörrni! Många bra tips! Tavla, objektiv till min systemkamera och PT åker upp på min lista.

    Tar gärna emot fler tips och idéer!

  • SOS

    Och Lena, absolut inte meningen att det skulle bli så många frågetecken bakom mitt svar på spadagstipset! Det var en smiley på min mobil men den hängde visst inte med sen!

  • SOS

    Pilbåge, coolt! Kanske kan använda den att skjuta pilar i rumpan på min man när han inte uppför sig!

Svar på tråden Vad kan jag önska mig i 30-årspresent?