Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

    Suga innan sex

    Röstade på alltid eftersom det stämmer bäst. Dock har det hänt några gånger att det inte blivit så alls eller att man avbrutit och sugit mitt i osv.

    För mig ingår det liksom i helheten och är något jag älskar och blir kåt av. rent krasst kan jag suga kuk och det är det enda förspelet jag behöver alls eller vad man skall säga. Nu vill jag ha mer än så, men det räcker i vart fall för att göra mig jäkligt kåt helt enkelt.


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Vaken skrev 2014-09-19 16:58:12 följande:
    Jag har aldrig sugit varken innan eller efter sex.

    Men det beror på att jag anser att jag har sex när jag suger.

    Lite dålig med alternativ. Jag suger ofta men inte alltid. Hur röstar man då?
    Poäng rakt av!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Rubjan skrev 2014-09-19 23:26:36 följande:
    Efter är nog osmakligt att suga av sin egen fittsaft, ännu värre eftSkrikandeser analsex 
    Så i praktiken är män som ger oralsex till sina kvinnor osmakliga? Drömmer Är det vad du menar?

    Jag har inget emot min egen smak alls faktiskt oavsett om det är genom att suga mannens kuk efter att han varit i mig eller hångla med honom efter att han slickat mig. 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Sugen) skrev 2014-09-20 00:12:15 följande:
    Jag vill bli sugen men frun är försiktig läkare. Män ska inte slicka, då kan papilonvirus följa med så det blir cancer.

    Villa du suga efter A6?
    Amen i himlen för att alla läkare inte tänker likadant Är min första känsla. Jag gissar att du menar papillomvirus.

    www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/HPV--vartvirus/

    Hur man än vrider på det så måste någon vara smittat redan om det skall smittas, detta vet din fru som är läkare, din fru vet också att är man inte smittad så kan man vaccineras. Jag hade mer undrat varför min fru säger en sådan sak om det nu inte är så att någon av er redan har det så att säga. Alla sorter ger inte cellförändringar heller. Ehh du får läsa länken det står där helt enkelt

    Du har alltså bestämt dig för att jag har analsex bara sådär. Tack känner mig absolut mer upplyst om mig själv.
    Om jag hade haft analsex så hade jag inte sugit av honom efter det nej möjligen om kondom använts under analsexet och tas bort efteråt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (...) skrev 2014-09-20 14:31:47 följande:
    I vårt hushåll blir det faktiskt "alltid" - sambon har någon form av prestationsångest och får inte upp den spontant, så det blir alltid att suga upp åt honom. Känns Lite jobbigt faktiskt, jag älskar att suga men att göra det för att han inte får upp den över mig av sigsjälv känns faktiskt jobbigt för mej...känner mej oattraktiv och ful då, särskilt om jag måste suga länge innan något alls händer.  Det betyder också att jag inte får oralsex, för då tappar han bara ståndet och så blir det inget alls. 
    Han kanske skall söka hjälp för sitt erektionsproblem? Han är ju knappast den förste mannen att råka ut för det.

    Förstår hur du tänker och känner, men det måste ju inte beror på dig alls, kan ligga något fysiskt eller psykiskt bakom det som inte har ett dugg med attraktionen till dig att göra.

    Gällande att han inte ger oralsex, det kan han väl ge dig innan du suger honom alternativt att du suger först han ger dig och ja hans stånd lägger sig och då får det väl vara så, går ju att suga igen om så är. Bara en tanke alltså.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-20 18:09:26 följande:

    Alltså du är ju bara för underbart!!!  Jaaa, före efter mitt i, att känna en mun runt sig är helt enkelt aldrig fel!!!  Och precis samma med att slicka...... blir så jälva kåt av det, så   det vill man inte låta bli....någon gång......före efter mitt i eller närhelst lustan råkar komma......Tungan ute
    Precis, finns ju ingen given eller självklar manual där. Om man gillar att ge och man går igång på det själv, så känns nog hela biten rätt naturlig, alltså att man kan växla mellan sakerna lite hur som haver.

    Ibland är jag underbar och ibland är jag absolut inte ett jävla dugg underbar. Min rumpa däremot den är lika jävla snygg oavsett vilket humör jag är på
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (...) skrev 2014-09-20 19:28:40 följande:
    Han vill/törs inte, för då måste han kännas vid att det är något "fel" på honom...
    Det där har inget med manlighet att göra utan är enbart korkat.

    Testosteron är bra för mer saker än bara sex, alltså det påverkar hälsan helt enkelt och för många med låg nivå räcker det med tabletter att styra upp det hela med, för hälsans skull.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (aldrig 2) skrev 2014-09-20 20:50:50 följande:
    Fast det är väl många män som lämnar sin kvinna otillfredsställd. Majoriteten iaf gör det. Iaf bland de jag dejtat.
    Amen ännu ett vettigt skäl till att jag aldrig skall börja dejta. Tack för det
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-20 21:18:57 följande:
    Finns väl ingen som alltid är underbar, jag kan själv vara ganska vass och sur......när livet av någon anledning är lite tyngre än det borde....

    Kan mycket väl tänka mig att din rumpa blir lite extra läcker när du är lite förbannad och spänner dig i ett riktigt utbrott, mmmmm    kanske nästan så man vill reta upp dig lite bara för att se musklerna spännas och dansa där i din läckra bakdel.....Förvånad
    Vass och sur kan ha sin charm det med Jag är nästan alltid vass men däremot nästan aldrig sur. Jag är mer bara explosiv oavsett vad jag är, men sura har aldrig legat för mig.

    Hahha du tänker så Jag gillar hur du tänker där. Hade jag snappat upp det i någon form av relation så hade jag använt den delen som verktyg att retas med!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-21 00:13:55 följande:

    En riktig retsticka är du....men jag tror nog att jag skulle hitta några punkter på dig också  att jobba med.......Oskyldig
    Hahah alldeles säkert, det är jag övertygad om och fått mig att vara frustrerad och svära högt!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-21 00:24:33 följande:

    MMm och kanske med bestämda steg stampat iväg och pysslat med annat, medan jag fnissat och med växande stånd spanat på din läckra bakdel......Kyss
    Hahaha jag ser det där utspelas i mitt huvud och skrattar, scenen är klockren!

    Men du hade fått vara snabb om du tänkt få något utlopp, för det där pyssla med annat hade slutat med en orgasm. När jag kommer i ett visst läge så är orgasm ända lösningen för att återkomma till planet jorden och vara som folk typ. Så jag hade ju högst troligen muttrande om vilken elak jävel du är gått till badrummet eller sovrummet för att ta saken i egna händer....
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Suga innan sex