• Anonym (Funderaren)

    En fråga till er som röstade på SD

    Tycker ni att kent ekeroth som är invald av er och SD i riksdagen är en bra represetant för Sverigedemokraterna?

    För er som inte kommer ihåg Kent är mannen som filmade under den sk järnrörsskandalen. Han knuffade en kvinna och beväpnade sig sedan med ett järnrör tillsammans med två andra från SD toppen i syfte av slå ner killen som försökte försvara tjejen.

    Han sitter nu i riksdagen, är det en bra person att styra det här landet? Motivera gärna hur.

  • Svar på tråden En fråga till er som röstade på SD
  • Gert

    WOW! Mycket spekulationer från dig! 

    Kent Ekeroth är minst lika bra/dålig som alla andra riksdagsledamöter. 


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Eh)
    Gert skrev 2014-09-19 20:45:05 följande:

    WOW! Mycket spekulationer från dig! 

    Kent Ekeroth är minst lika bra/dålig som alla andra riksdagsledamöter. 


    nej han är bra mycket sämre
  • Anonym (Funderaren)

    Du får gärna upplysa mig om vilka fler riksdagsledamöter som brukar jaga folk med järnrör.

    Du menar alltså att den typen av människor är det bästa sverige kan skaka fram?

  • Gert
    Anonym (Funderaren) skrev 2014-09-19 20:50:24 följande:

    Du får gärna upplysa mig om vilka fler riksdagsledamöter som brukar jaga folk med järnrör.

    Du menar alltså att den typen av människor är det bästa sverige kan skaka fram?


    Ingen har jagat någon med järnrör så redan där faller hela din teori och frågeställning. Men annars så har vi några socialdemokratiska ministrar som har varit på strippklubb och hyrt prostituerade osv.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Funderaren)

    Filmen finns på nätet det är bara att googla...titta på den, tolka den hur fan du vill...

    Min fråga kvarstår. Tycker du att Kent är en bra representant för sverigedemokraterna? Vore intressant att få ett rakt svar på den

  • Gert
    Anonym (Funderaren) skrev 2014-09-19 21:06:29 följande:

    Filmen finns på nätet det är bara att googla...titta på den, tolka den hur fan du vill...

    Min fråga kvarstår. Tycker du att Kent är en bra representant för sverigedemokraterna? Vore intressant att få ett rakt svar på den


    Ja, Kent är en bra representant för SD. Han är halvjude så där faller teorin om att SD är nazister.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Ellindra skrev 2014-09-19 21:12:16 följande:

    Det har gått väldigt långt när vi börjat normalisera rasism, järnrör och hat i riksdagen.


    Vi har ju normaliserar språkrör i riksdagen. Jag kommer ihåg när Miljöpartiet kom in, de behandlades som paria precis som SD blir idag.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Funderaren)

    Jag vet att han är jude. Jag har aldrig påstått att han skulle vara nazist. Tack då vet jag vad du tycker.

  • Anonym (Eh)
    Gert skrev 2014-09-19 21:18:47 följande:

    Ja, Kent är en bra representant för SD. Han är halvjude så där faller teorin om att SD är nazister.


    Nazist är inte samma sak som rasist. Men det NSDAP var för judar i början av sin regeringsperiod är SD för muslimer.
Svar på tråden En fråga till er som röstade på SD