• Anonym (Munk)

    Problem med munkar och mitt liv

    Varför är munkar så jävla goda? Jag kan inte sluta äta. Jag försöker fixa min kropp men så fort jag tränar så belönar jag mig med munkar. Jag äter munkar varje dag. De är en tröst i livet. Min kille och jag har stora problem i vårt förhållande och har nästan gjort slut (eller vi är ifrån varandra). Hela min vardag är svart. Munkarna är det ända som får mig att längta till något. Annars är mitt liv helt slut.

    Men jag vill ju inte förstöra min kropp på grund av munkarna. Får panik! Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Problem med munkar och mitt liv
  • Anonym (Munken)

    Munkar är för djävla gott, jag förstår att det är svårt att låta bli

  • Anonym (Munken)
    LillaJag06 skrev 2014-09-20 14:13:14 följande:

    Är det munkar med chokladglasyr?


    Dom är inte godast! Vanliga sockermunkar tycker jag! TS du kan inte bara skära ner lite på munkarna då? Hur många om dagen äter du?
  • Anonym (Munk)
    Anonym (Munken) skrev 2014-09-20 14:15:54 följande:

    Dom är inte godast! Vanliga sockermunkar tycker jag! TS du kan inte bara skära ner lite på munkarna då? Hur många om dagen äter du?


    Jag köpte för en stund sedan 2 sockermunkar, 1 chokladmunk och en munk med jordgubbaglassyr. Ska äta dem på jobbet senare idag. sen kommer jag få ångest och sakna min kille
  • Anonym (Munken)
    Anonym (Munk) skrev 2014-09-20 14:33:53 följande:
    Jag köpte för en stund sedan 2 sockermunkar, 1 chokladmunk och en munk med jordgubbaglassyr. Ska äta dem på jobbet senare idag. sen kommer jag få ångest och sakna min kille
    Men har munkarna gjort så att det tär på förhållandet?
  • Anonym (Munk)
    Anonym (Munken) skrev 2014-09-20 14:45:57 följande:

    Men har munkarna gjort så att det tär på förhållandet?


    Nejdå. Jag var jättenyttig innan. Men nu har munkarna blivit en tröst och något att se fram emot eftersom jag mår så dåligt varje dag.
  • Anonym (Munken)
    Anonym (Munk) skrev 2014-09-20 14:59:10 följande:
    Nejdå. Jag var jättenyttig innan. Men nu har munkarna blivit en tröst och något att se fram emot eftersom jag mår så dåligt varje dag.
    Men på vilket sätt är munkarna ett problem? Går du upp i vikt eller?
  • Anonym (Munk)
    Anonym (Munken) skrev 2014-09-20 15:04:42 följande:

    Men på vilket sätt är munkarna ett problem? Går du upp i vikt eller?


    Ja det känns så. Eller jag får ångest bara
  • Anonym (.iåpä,gh)

    Om det fanns Krispy Kreme här skulle jag nog också ha problem...

    Som tur gillar jag inte svenska munkar.

    Försök äta mindre.

  • Tjofaderittan hambo

    Ha aldrig pengar med dig när du åker och tränar. Ha bara pengar med dig när du ska handla och handla aldrig hungrig.
    Kan du så ha någon med dig när du handlar, någon som kan säga ifrån när du vill köpa munkar.

    Fan, nu blev jag sugen på munkar

  • Anonym (Munk)
    Tjofaderittan hambo skrev 2014-09-20 15:55:36 följande:

    Ha aldrig pengar med dig när du åker och tränar. Ha bara pengar med dig när du ska handla och handla aldrig hungrig.

    Kan du så ha någon med dig när du handlar, någon som kan säga ifrån när du vill köpa munkar.

    Fan, nu blev jag sugen på munkar


    Tack för tipset. Jag är ofta hungrig när jag handlar
  • Anonym (Munken)
    Anonym (Munk) skrev 2014-09-20 15:58:14 följande:
    Tack för tipset. Jag är ofta hungrig när jag handlar
    Det finns ju även minimunkar att köpa.
  • Anonym (Munken)
    hännrick skrev 2014-09-20 21:28:30 följande:

    Pratar ni om munkar eller om donuts?


    Är det inte samma sak? Men donuts, förutsätter jag, eller ja, du menar syltmunkar kanske?
  • Aspie

    Är det just det söta du vill ha eller något att äta? Är det något sött kan du kasta ihop fruktsallader, är det något att tugga på kan du köpa knäckebröd. Tänk på VARFÖR du äter munkarna och om du kan byta ut dem mot något nyttigare.

  • Anonym (Munken)
    Aspie skrev 2014-09-20 21:40:56 följande:

    Är det just det söta du vill ha eller något att äta? Är det något sött kan du kasta ihop fruktsallader, är det något att tugga på kan du köpa knäckebröd. Tänk på VARFÖR du äter munkarna och om du kan byta ut dem mot något nyttigare.


    Fruktsallad var ett bra förslag åt henne, mycket gott.
Svar på tråden Problem med munkar och mitt liv