• Mells

    Snälla hjälp!!!

    Hej alla!!
    Hoppas verkligen att jag kan få svar eller snarare råd och hjälp..
    Hade ägglossning för ca 4-5dagar sen. Har fof värk, molandevärk som vissa kallar det. I vänstra äggstocken. Har även vita / genomskinliga flytningar. Planerar att skaffa barn. Snälla kan de vara grav. Tecken eller?!!!

  • Svar på tråden Snälla hjälp!!!
  • Anonym (svårt)

    Kan vara. Men avvakta till bim eller just innan för test. Min tredje kände jag av dagarna efter ägglossningen. Är två år i dag. Lycka till

  • Mells

    Okej! Ja får göra det! :) väntan är ju så jobbig! Hehe hur ska man kunna vänta 9 mån!

  • Flisan79

    Nej det kan det inte. Ägget har inte fäst än och det du beskriver är efterverkningar av äl.

    Jag hoppas givetvis för din skull att ägget dock är befruktat (tyvärr så känner inte din kropp det än om det är så) och att det hittar ett bra ställe att fästa på. Detta skervanligeb mellan dag 7-10 efter äl men kan ske som tidigast dag 5.

  • Mells

    Okej :/ det som är konstigt är att jag brukar aldrig ha ont efter ägglossningen :/...,

  • Mells

    Har fortfarande molandevärk, igår hade jag vita slemmiga flytningar och har haft de nu några dagar. Har även börjat fp finnar i ansiktet som jag nästan aldrig har! Och kissar väldigt ofta

  • Anonym (svårt)

    När är bim. Du kan testa några dagar innan.tror jag testade fyra eller fem dagar innan och fick mitt pluss. Håller tummarna.

Svar på tråden Snälla hjälp!!!