• Anonym (Tjej)

    Hans ''tjej'' spottade mig i ansiktet.

    Hej allihopa!

    Jag vet inte riktigt vad jag ska göra så jag tänkte kanske ni kunde hjälpa mig.

    Jag var ute igår och träffade då en kille. Han var superfin och jättecharmig. Jag har aldrig följt med en kille hem innan från krogen men han kändes okej liksom och jag gillade verkligen honom och han verkade gilla mig med så efter stängning följde jag med honom hem. Han bjöd på mat och så pratade. Sedan hade vi även sex och precis då knackade det på dörren och han sa att det är förmodligen är hans ex. Han förklarade snabbt att hon fortfarande kommer och håller på  Tyckte att det lät lite konstigt men jag brydde mig inte särskilt.

    På morgonen efter vi hade ätit så bytte vi nummer och han ville verkligen ses igen sa han, vilket jag också ville för jag tyckte verkligen om honom. På vägen ut ur trappuppgången sitter det en tjej. Hans ex och hon ropar på mig och frågar vem jag är och varför jag varit hos hennes kille. Visste inte ens vad jag skulle svara så jag fortsatte bara att gå. Men hon kom fram till mig igen och sa att dom fortfarande var ihop och jag sa att det var inte vad han sagt och då spottade hon mig i ansiktet och var skit nära med sitt ansikte mot mitt ansikte. Jag trodde på allvar att hon skulle slå mig så jag knuffade bort henne och då tog hon tag i mig och viska i mitt öra typ att hon skulle ta mig nästa gång hon ser mig. Sen skrek hon hora, fitta osv osv. 

    Seriöst, vad är det för fel på människor? Jag hade väl ingen aning om att dom var ihop eftersom han sa att han var singel och jag vet inte ens om dom är ihop. Vågar inte ens skriva till honom och jag känner mig så förnedrad över att hon spottade på mig. 

    Ville mest skriva av mig, gissar på att hon är ca 10 år äldre än mig så runt 30. Håller man verkligen på så då..?

  • Svar på tråden Hans ''tjej'' spottade mig i ansiktet.
  • uglygodcilla81

    Tyvärr finns det galna tjejer (eller karlar...) som vägrar släppa taget! Oavsett ålder. Om du gillade killen så hör av dig till honom o se vad som händer. Situationen med exet bör dock redas ut... (Om det nu är ett ex.... Men säger han sanningen är det ju synd att utesluta en potentiellt bra kille!!)

  • Anonym (Osch)

    Förmodligen ett stalker-ex. Stay away! Hon e förmodligen lite bananas.

  • Anonym (grisen i säcken)

    säg.. hur kunde han undgå att höra vad som hände i trappen?

    och som du säger du hade inte en aning om han var singel eller inte, så även om det kanske var et tex denna gång(vilket du inte vet säkert) så kunde det lika gärna ha varit tvärtom och en tjej som han fortfarande är ihop med, så vill man undvika drama så tar man reda på först vem det är man ligger med, eller så får man köpa grisen i säcken och chansa

  • Anonym (Inte)

    Du vågar inte skriva till honom? Ens om han hör av sig o vill träffas igen?

  • Anonym (Tjej)

    Jag litar ju på om killen säger att han är singel. Sen så hörde han antagligen inte vad som hände i trappuppgången då det är långa ''gångar'' liksom. 

    Jag skulle gärna vilja kontakta honom, han sa även att han skulle höra av sig ikväll efter sin match så jag antar att han kommer höra av sig snart. Jag kommer svara honom, absolut för han verkade som en bra kille. Jag hoppas att det är ett korkat ex men samtidigt vet jag inte om jag kommer orka med sånt. Hon lär ju knappast bli gladare över att vi fortsätter ses. Jag vet att hon inte ska sabba det men orkar ärlig talat inte med sånt jävla trams. 

Svar på tråden Hans ''tjej'' spottade mig i ansiktet.