• Lillaplupp_

    Känns overkligt att jag ska bli mamma!

    Plussade nu i fredags, söndag idag och kroppen känner helt klart att det är någon i magen tror att jag bara går in i v fem om någon dag.. men knoppen har nog inte fattat, när gör den det?

  • Svar på tråden Känns overkligt att jag ska bli mamma!
  • Baktakt

    När barnet fyller två, ungefär

    Kändes som att man kidnappat någon annans barn när man åkte hem från BB och sen tar det sin lilla tid att lära känna barnet.

  • fannybk

    Först och främst grattis! Min son är 14 månader nu och det är fortfarande ofta som jag tittar på honom och knappt kan fatta att han är min son. Att jag är hans mamma! Blir helt varm i kroppen av all kärlek. Nu känns det ju dessutom hur konstigt och omöjligt som helst att han har legat i min mage!

  • Luttanlej
    Lillaplupp_ skrev 2014-09-21 16:00:30 följande:

    Plussade nu i fredags, söndag idag och kroppen känner helt klart att det är någon i magen tror att jag bara går in i v fem om någon dag.. men knoppen har nog inte fattat, när gör den det?


    Jag gick in i vecka 5 idag och känner samma sak. Sjukt att man ska bli mamma (om allt går vägen) . Hör av dig om du vill prata! Kram
  • Dockan12

    Jag väntar nu bebis nr 2 och de där känslorna är tillbaka igen :) finns inget finare än att få hålla sitt barn för första gången.

  • JosefinGranqvist89
    Lillaplupp_ skrev 2014-09-21 16:00:30 följande:

    Plussade nu i fredags, söndag idag och kroppen känner helt klart att det är någon i magen tror att jag bara går in i v fem om någon dag.. men knoppen har nog inte fattat, när gör den det?


    När du känner sparkarna skulle jag säga gör mysigt!!
  • mitthemligajag

    2 veckor kvar till bf och jag fattar inte att jag snart ska få träffa henne efter denna eviga eviga väntan!!!! Tror inte man fattar de trotts man har barnet på bröstet ens ;)

  • Lillaplupp_

    Tack för gulliga kommentarer, jag (vi) är jätteglada trots att det känns så overkligt! Jag är ny här och vet tex inte hur man svarar på ett specifikt meddelande, någon som kan berätta hur? :) Kyss

  • sina86

    Jag kan inte heller fatta :) Är i vecka 5 och ringde mvc idag. Allt känns så overkligt men samtidigt helt fantastiskt!

  • sina86
    Lillaplupp_ skrev 2014-09-22 10:55:31 följande:

    Tack för gulliga kommentarer, jag (vi) är jätteglada trots att det känns så overkligt! Jag är ny här och vet tex inte hur man svarar på ett specifikt meddelande, någon som kan berätta hur? :) Kyss


    för att svar på ett specifikt meddelande klickar du på citera-knappen vid varje inlägg, skriver du från mobilen så klickar du på det lilla kugghjulet vid det inlägg du vill svara på och sen på citera Glad
  • Luttanlej
    sina86 skrev 2014-09-22 11:35:45 följande:

    Jag kan inte heller fatta :) Är i vecka 5 och ringde mvc idag. Allt känns så overkligt men samtidigt helt fantastiskt!


    Precis samma för mig, vecka 5 och ringde mvc idag. Kändes konstigt att jag är den som är gravid nu haha
Svar på tråden Känns overkligt att jag ska bli mamma!