• Anonym (Störigt)

    Förlovade men han tar inte på dig ringen?

    Vi har varit förlovade ett helt år och han har knappt på sig ingen . Ibland tar han på sig den så fort han träffar mig ute (vi bor inte tillsammans) och ibland glömmer han den hos sina föräldrar . Hans ursäkter är :
    1.Tvättade händerna så jag tog av mig den
    2. Duschade
    3. Glömde den i andra byxan (i fickan)
    4.letade efter den tror den är under soffan

    Seriöst nu? Vad fan är detta? Han går runt utan ring fast han har en...

  • Svar på tråden Förlovade men han tar inte på dig ringen?
  • Anonym (mimmi)

    han träffar andra, garanterat...

    man tar inte av sig en ring för att tvätta händerna eller duscha. och även om man skulle göra det så glömmer man aldrig att ta på sig den.. glömmer han kallingar också då?

  • Anonym (so?)

    Han gillar väl inte at tha ring på sig. Många som är gifta och har lagt undan sina ringar. Det spelar väl inte dig någon roll? Om du gillar din ring, använd den, men hans ring säger ju inget om hans känslor för dig. Låt honom slippa.

  • Anonym (Otrogen såklart.)

    Han är otrogen såklart. Och vill inte visa att han är förlovad. Varför är du med en sån idiot??

  • Whitetrash86
    Anonym (so?) skrev 2014-09-21 19:58:13 följande:

    Han gillar väl inte at tha ring på sig. Många som är gifta och har lagt undan sina ringar. Det spelar väl inte dig någon roll? Om du gillar din ring, använd den, men hans ring säger ju inget om hans känslor för dig. Låt honom slippa.


    Men då behöver man väl inte komma med lama ursäkter?
    Jag klarar inte av att ha saker på mina händer, därför har jag mina ringar runt halsen, mannen är fullt medveten om varför.
    Han hade inte heller godkänt att jag kommer med "jag glömde eftersom..."
  • Anonym (Störigt)
    Anonym (Otrogen såklart.) skrev 2014-09-21 19:59:35 följande:

    Han är otrogen såklart. Och vill inte visa att han är förlovad. Varför är du med en sån idiot??


    Den idioten gjorde jag slut med igår. Inte pga ringen utan en annan sak fast det med ringen har jag undrat efter rätt länge nu .
  • Anonym (Störigt)
    Anonym (mimmi) skrev 2014-09-21 19:57:50 följande:

    han träffar andra, garanterat...

    man tar inte av sig en ring för att tvätta händerna eller duscha. och även om man skulle göra det så glömmer man aldrig att ta på sig den.. glömmer han kallingar också då?


    Självklart inte. Ja man vet aldrig hade inte förvånat mig.
  • RubyRed

    Varken jag eller min man använder våra vigselringar. Vi använde inte förlovningsringarna heller. Ingen av oss är otrogen eller vill dölja att vi är gifta, vi gillar bara inte ringar.

  • Anonym (Schnabel_fantomen)
    Anonym (Störigt) skrev 2014-09-21 19:53:55 följande:

    Vi har varit förlovade ett helt år och han har knappt på sig ingen . Ibland tar han på sig den så fort han träffar mig ute (vi bor inte tillsammans) och ibland glömmer han den hos sina föräldrar . Hans ursäkter är :
    1.Tvättade händerna så jag tog av mig den
    2. Duschade
    3. Glömde den i andra byxan (i fickan)
    4.letade efter den tror den är under soffan

    Seriöst nu? Vad fan är detta? Han går runt utan ring fast han har en...


    Vadå?
    Så länge du vill scmaka på hans Schnabel. Så behöver han inte anstränga sig.

    Oavsett så doppar han gott. Bekvämt utan ring om han ska doppa externt också.
    Ankeborgs-damerna kan bli lite buttra om Schnabel-mannen bär annans ring.

    Så han tömmer påsen och är glad.


  • Anonym (seriöst)

    Herregud!  Hur kan man dra slutsatsen att han är otrogen bara för att han inte har ringen på sig?  Han gillar väl inte att ha den på sig bara.  Helt sjukt att vissa drar dom värsta slutsatserna!  

  • MxMeNow

    Jag glömmer den ofta, nästan lika ofta som jag tappar bort den (och hittar den igen). En bit metall gör ingen otrogen/trogen.

  • Tecum
    Anonym (Otrogen såklart.) skrev 2014-09-21 19:59:35 följande:

    Han är otrogen såklart. Och vill inte visa att han är förlovad. Varför är du med en sån idiot??


    Du måste vara störd på något vis. Det finns massor av skäl till att man inte vill bära ring. Han kanske inte gillar att ha ring, den kanske skaver eller klämmer men han vill inte göra TS lessen för hon verkar väldigt lättstött... Eller så är han rädd för att tappa den.

    Vill han vara otrogen är en ring inget hinder. Många kvinnor attraheras av upptagna män, det märks om inte annat här på FL...
  • Anonym (heja)
    Anonym (Schnabel_fantomen) skrev 2014-09-21 20:09:17 följande:
    Vadå?
    Så länge du vill scmaka på hans Schnabel. Så behöver han inte anstränga sig.

    Oavsett så doppar han gott. Bekvämt utan ring om han ska doppa externt också.
    Ankeborgs-damerna kan bli lite buttra om Schnabel-mannen bär annans ring.

    Så han tömmer påsen och är glad.
    Du förgyller FL. Såna som du behövs. Skål Flört
  • cheese

    Det är lättare att ta hem andra kvinnor om man inte har ring på sig. Du har hittat en klippa med andra ord....

  • Fru Sveden

    Jag har inte aldrig på mig min ring. Har varit gift i över 6år och inte varit otrogen en enda gång ;) gillar bara inte min ring som är för stor.

  • Anonym (Otrogen såklart.)
    Tecum skrev 2014-09-21 20:18:26 följande:
    Du måste vara störd på något vis. Det finns massor av skäl till att man inte vill bära ring. Han kanske inte gillar att ha ring, den kanske skaver eller klämmer men han vill inte göra TS lessen för hon verkar väldigt lättstött... Eller så är han rädd för att tappa den.

    Vill han vara otrogen är en ring inget hinder. Många kvinnor attraheras av upptagna män, det märks om inte annat här på FL...
    Du måste ju vara naiv på något vis. Snacka inte en massa SKIT. Finns INGEN godtagbar anledning att aldrig ha på sig sin förlovningsring förutom att lättare kunna knulla runt. Såå sluta lev i din rosa fluff fluff värld. Jag vet vad jag snackar om TRO MIG!!
  • LaLola

    En ring är ju bara en symbol....

    När jag var gift hade jag nästan aldrig på mig ringen o min exman tappade bort sin under några år men vi var ju lika mycket gifta iaf.

  • RubyRed
    Anonym (Otrogen såklart.) skrev 2014-09-22 07:38:10 följande:

    Du måste ju vara naiv på något vis. Snacka inte en massa SKIT. Finns INGEN godtagbar anledning att aldrig ha på sig sin förlovningsring förutom att lättare kunna knulla runt. Såå sluta lev i din rosa fluff fluff värld. Jag vet vad jag snackar om TRO MIG!!


    Jo, det finns det. Att det är extremt obekvämt och opraktiskt med ringar. Dom är i vägen, fastnar i saker, skaver, glider av, ja listan är oändlig. Jag vet att jag är gift, min man vet, alla vi känner vet och alla som funderar får veta. Jag behöver ingen ring, inte min man heller.
  • RubyRed
    Anonym (Otrogen såklart.) skrev 2014-09-22 07:38:10 följande:

    Du måste ju vara naiv på något vis. Snacka inte en massa SKIT. Finns INGEN godtagbar anledning att aldrig ha på sig sin förlovningsring förutom att lättare kunna knulla runt. Såå sluta lev i din rosa fluff fluff värld. Jag vet vad jag snackar om TRO MIG!!


    Jo, det finns det. Att det är extremt obekvämt och opraktiskt med ringar. Dom är i vägen, fastnar i saker, skaver, glider av, ja listan är oändlig. Jag vet att jag är gift, min man vet, alla vi känner vet och alla som funderar får veta. Jag behöver ingen ring, inte min man heller.
  • Anonym (so?)
    Anonym (Otrogen såklart.) skrev 2014-09-22 07:38:10 följande:
    Du måste ju vara naiv på något vis. Snacka inte en massa SKIT. Finns INGEN godtagbar anledning att aldrig ha på sig sin förlovningsring förutom att lättare kunna knulla runt. Såå sluta lev i din rosa fluff fluff värld. Jag vet vad jag snackar om TRO MIG!!
    Haha, underbar värld du lever i. Här tar vi av oss ringarna då och då utan att känna att vi därmed måste ha sex med någon annan. Jag tar ofta av mina ringar när jag lagar mat, och glömmer ibland att sätta på dem förrän ett dygn senare. Jag tar av dem på jobbet, lägger i jackfickan, och glömmer sätta på dem.
    Du kan leva i din värld, men inbilla ingen att det inte finns annat än vad du upplever.
  • taquine
    LaLola skrev 2014-09-22 07:42:32 följande:
    En ring är ju bara en symbol....

    När jag var gift hade jag nästan aldrig på mig ringen o min exman tappade bort sin under några år men vi var ju lika mycket gifta iaf.
    Precis, eftersom jag inte gillar ringar gick jag varken med förlovningsring eller vigselring , var ju inte mindre upptagen för det.. ;)
    Goodness me
Svar på tråden Förlovade men han tar inte på dig ringen?