• Niklas S

    Kattpiss på badrumsgolvet

    Hej,
    Jag och min sambo var i en veckas tid kattvakt. Vi lät kattens sandlåda stå under handfatet inne i badrummet. Vi märkte sista dagen att katten hade missat sin toalett och kissat utanför. Kombinationen mellan kattens urin och en dusch vars vatten lyckas nå kattpisset resulterade i en extrem odör. Jag har nu försökt få bort doften som kommer från en gammal fläck på golvet men doften vägrar försvinna. 
    Jag misstänker att någon därute vet hur jag ska få bort denna äckliga doft så jag frågar därför er på familjeliv Glad
  • Svar på tråden Kattpiss på badrumsgolvet
  • krillesthlm
    Niklas S skrev 2014-09-22 13:58:36 följande:
    Hej,
    Jag och min sambo var i en veckas tid kattvakt. Vi lät kattens sandlåda stå under handfatet inne i badrummet. Vi märkte sista dagen att katten hade missat sin toalett och kissat utanför. Kombinationen mellan kattens urin och en dusch vars vatten lyckas nå kattpisset resulterade i en extrem odör. Jag har nu försökt få bort doften som kommer från en gammal fläck på golvet men doften vägrar försvinna. 
    Jag misstänker att någon därute vet hur jag ska få bort denna äckliga doft så jag frågar därför er på familjeliv Glad
    hoppas att du lärt dig läxan att inte ha en kattjävel inomhus...låt detta bli en läxa
  • nozpa

    Jag rengör alltid golvet där vi har kattlådan med klorin.

  • Fjärilslarv
    krillesthlm skrev 2014-09-22 14:02:39 följande:
    hoppas att du lärt dig läxan att inte ha en kattjävel inomhus...låt detta bli en läxa
    öh nähä ska man ha katterna utomhus i bostadsområden där de skräpar ned i andras rabatter?
  • JSA94

    Yocoair !!!!!!!

    Denna tar bort all lukt i allt!

    De tar bort djur odör och rök-lukt i allt! Textiler , golv, väggar, allt.

    Det är en mirakelspray. 80:- på clasolson. Och det är inget skämt. De är fantastiskt.

    Jag köpte en inrökt begagnad soffa för några år sen. Sprayade ner HELA soffan med typ två sådanna här flaskor, och de fanns inte en enda liten tendes till lukt på hela soffan.

    Min gamla pojkvän hade en katt som pissa inne, dagligen, och de gick in i väggar och golv, denna sprayen på, och lukten var som bortblåst.

    Naturliga ämnen, och förstör inget, färg och matrial säkert :)

  • Anonym (Kalle)

    Tur att det var badrumsgolvet som inte suger åt sig som annat golv kan göra. Jag skulle testa med klorin och sen spola rent med duschen. Om inte det funkar, kör vidare på olika medel. Det kommer lösa sig. :)

Svar på tråden Kattpiss på badrumsgolvet