• Anonym (SUGEN)

    vill ha SEX!!

    Jag har ett förhållande sedan flera år tillbaka med en man som jag gillar otroligt mycket men en av mina största sex fantasier är att ligga med en tjej utan att min sambo vet. Jag har aldrig haft sex med en tjej innan eller varit otrogen men bara tanken på detta får mig att rinna där nere. Hur ska jag kunna träffa en tjej för ett one nigth stand? Jag kommer explodera om jag inte får förverkliga detta snart, ta på ett par snygga bröst, känna en kvinnas kropp och slicka fiffi. 
    Någon som har tips på hur jag ska gå tillväga? Hur raggar jag upp en tjej och vart? Någon som har samma fantasi?

    Hälsningar
    sugen tjej 25

  • Svar på tråden vill ha SEX!!
  • hännrick

    Det finns webbplatser för sexuella kontakter, det borde passa dig ;)
    Jag känner till fler sajter men har fått sork i hjärnan eller nåt och kan bara komma på en.
    www.bodycontact.com

    Annars har du HBT-sajten Qriser där det finns många homo- och bitjejer. Var dock beredd på att det finns jävligt många heterokillar där också. www.qruiser.com

    Sen har vi Sylvia som är tjejernas svar på bögsajten Sylvester.  www.sylvia.se

  • Anonym (SUGEN)
    hännrick skrev 2014-09-22 22:01:12 följande:

    Det finns webbplatser för sexuella kontakter, det borde passa dig ;)
    Jag känner till fler sajter men har fått sork i hjärnan eller nåt och kan bara komma på en.
    www.bodycontact.com

    Annars har du HBT-sajten Qriser där det finns många homo- och bitjejer. Var dock beredd på att det finns jävligt många heterokillar där också. www.qruiser.com

    Sen har vi Sylvia som är tjejernas svar på bögsajten Sylvester.  www.sylvia.se


    Problemet är att en stor del av min och min sambos umgängeskrets rör sig mycket i dessa cirklar och jag är så rädd att bli avslöjad att någon skulle komma på att det var jag om jag skapar en profil någonstans.
  • Anonym (politi)

    "...men en av mina största sex fantasier är att ligga med en tjej..."

    Vilka är de andra fem fantasierna?

  • mr me

    Fråga din kille om han är sugen på trekant med en till tjej, sedan letar ni upp någon tillsammans och ni får båda en till att leka med.

    Problem solved.

  • Anonym (SUGEN)
    mr me skrev 2014-09-22 22:09:51 följande:

    Fråga din kille om han är sugen på trekant med en till tjej, sedan letar ni upp någon tillsammans och ni får båda en till att leka med.

    Problem solved.


    Nej ingen trekant, tilltalar mig inte alls. Dessutom skulle jag kanske vara lite rädd att min sambo skulle bli mer tänd på den andra tjejen. Lite av fantasin är att vara snuskig och ligga med någon bakom sambons rygg.
  • Anonym (SUGEN)
    Anonym (politi) skrev 2014-09-22 22:08:57 följande:

    "...men en av mina största sex fantasier är att ligga med en tjej..."

    Vilka är de andra fem fantasierna?


    Jadu, jag får beta av en i taget. Har tagit  tid att erkänna för mig själv att jag vill testa detta....
  • Anonym (SUGEN)
    Perplex skrev 2014-09-23 01:19:51 följande:

    Du är alltså villig att riskera ditt förhållande för att kunna smyga runt med en tjej?


    vi har en slags överenskommelse. Men ja på sätt och vis är jag dett.
  • Anonym (illa)
    Anonym (SUGEN) skrev 2014-09-22 22:12:44 följande:

    Nej ingen trekant, tilltalar mig inte alls. Dessutom skulle jag kanske vara lite rädd att min sambo skulle bli mer tänd på den andra tjejen. Lite av fantasin är att vara snuskig och ligga med någon bakom sambons rygg.


    Så iställer för en trekant så vill du vara otrogen, det ka ske är bättre att du lämnar din kille först och sedan går ut och raggar. Otrohet är inte okej det är ett svek, oberoende det är mellan kvinna kvinna man kvinna osv. Prata med din kille och tänk dig för om det är värt att förstöra förhållandet för ett litet äventyr
  • Anonym (SUGEN)

    Jag skrev inte här för att läxas upp av en moraltant. Jag förstår att detta kan ses kontroversiellt men utan specifika detaljer i mitt förhållande tycker inte jag att du har rätt att döma mig.

  • Anonym (illa)
    Anonym (SUGEN) skrev 2014-09-23 09:10:51 följande:

    Jag skrev inte här för att läxas upp av en moraltant. Jag förstår att detta kan ses kontroversiellt men utan specifika detaljer i mitt förhållande tycker inte jag att du har rätt att döma mig.


    Jag är absolut ingen moraltant för stt jag skriver att jag anser att du bör tala med din kille istället för att vara otrogen.du skriver själv i ditt inlägg att du vill göra detta utan att han vet och att detta är en av dina fantasier. Det jag ger som råd är att du bör fundera på om detta skall vara en fantasi eller om det kanske är dags att avsluta det förhållande du har. Att anse att otrohet är fel har inget med att göra om man är moraltant eller ej det handlar om att man har respekt för sin partner och en framtidssyn som inte involverar att vara otrogen så fort man får en fantasi. Det finns många sätt för dig att lösa ditt problem utan att riskera ditt förhållande, vem vet han kankse skulle vilja att du har sex med en tjej kan vara något han tänder på men utan att prata så vet du inte.

    Jag har haft samma fantasier flertal gånger och har även idag men i mitt förhållande så passar inte det sig då vi ser en sexuell handling som otrohet oberoende kön, så jag har en liten aning om vad du talar om. Men jag väljer att ha min kille istället för att fölora honom för en natt med en annan människa ett val som är mitt och absolut inte är anpassat för alla då vi alla är olika.
  • Perplex
    Anonym (SUGEN) skrev 2014-09-23 08:27:31 följande:
    vi har en slags överenskommelse. Men ja på sätt och vis är jag dett.
    Om ni har en överenskommelse så hade du inte behövt vara otrogen. Jag tror att du är den enda som vet om den här överenskommelsen av er två.
Svar på tråden vill ha SEX!!