• Anonym (81a)

    32årig kille träffar 15årig tjej

    Har under senaste tiden träffat en 15årig tjej som är väldigt sexuell och mogen för sin ålder. Hon ser ut som 19 och uppför sig som 19. Är det fel av mig att ligga med henne? Hur skulle ni andra killar i min ålder tänka?

  • Svar på tråden 32årig kille träffar 15årig tjej
  • Anonym (Aldrig)

    Aldrig mannen jag hade aktat mig . För mig är det som att knulla sin lilla syster eller kusin . Jag är 26 och hade ändå inte kunnat ha sex med en 15 åring .

  • taquine

    Nu är jag inte kille men kan tänka någorlunda normala killar i din ålder ansett dig som en misslyckad , patetisk och äcklig typ...
    Låt ungarna vara .. Kräks

  • Anonym (Äckel.)

    Jag skulle tänka att du är ett jävla äckel. Låt bli BARN jävla gubbe.

  • Anonym (m)

    oj vad jag hade blivit glad om min 15åriga dotter berättade att hon haft sex med en 32.åring, NOT! 

    Låt bli tonåringarna

  • Pillare

    Lagligt är det kanske, men jag skulle aldrig tänka mig ha ett förhållande med en som är hälften min ålder (till och med yngre).

  • persikofjaril

    Du är ju gammal nog att kunna vara hennes pappa.

    Ålderskillnaden i sig hade kanske inte spelat så stor roll om ni båda varit vuxna, men hon är fortfarande bara ett barn, och då kommer saken i ett helt annat läge.

  • Anonym (sigh)

    Om det endå fanns någon originalitet i alla dessa provokativa trådar för att skapa chock och gräl.

    Risken blir att gemene man blir avtrubbad och sen inte reagerar när det faktiskt kommer till något seriöst inlägg.

    Pojken som ropade varg.

  • Anonym (Snuten)

    Man ska passa sig för personer under 18-år, skulle hennes föräldrar anmäla dig för sexuellt utnyttjande av underårig (under 18) och rätten anser att du är i en beroendeställning för flickan (äldre släkting, lärare, fritidsledare etc) kan du få fängelse.

  • Anonym (lagligt?)

    Hon är inte ens byxmyndig! TS du är för fan pedofil!!!

Svar på tråden 32årig kille träffar 15årig tjej