• Anonym (Tjej27)

    Vill dö!!!' - hjälp.

    Jag vill bara dö!! Gå och leta upp bro och hoppa ner inskallt vatten eller leta upp efter tabletter och svälja och väntan.
    Jag orkar inte!! Samtidigt vill jag inte dö men jag orkar inte leva längre. Jag orkar inte.

  • Svar på tråden Vill dö!!!' - hjälp.
  • Anonym (Tjej27)

    Kan ambulans bara komma med lugnande? Eller ångest-dämpande?

  • minst

    Hej! Vill gärna försöka hjälpa då jag tror att det mesta faktiskt kan bli bättre även om du inte tror det just nu. Vad är det som gör att du inte vill/orkar leva? Har du någon kontakt med psykiatrin?  Kram

  • minst

    På de flesta orter finns det akut hjälp att få. Var bor du? Mobila akutteam finns på många orter?

  • Anonym (Tjej27)

    Allt!! Just nu känns det som att jag drunknar i desamhet och ångest. Lever i en fantastisk lägenhet med katt och har fyllt år idag och fått presenter. Men jag orkar inte ha sådan här ångest. Jag dör snart av det känns det som. Jag har pengar och utbildning med jag jobbar inte. Kag bara lever på mina föräldrars pengar. Jag är 27 och misslyckad! Jag orkar inte längre. Jag har snart panik. Jaga har dessutom druckit öl. Jag Vet det är dåligt.

  • Anonym (Tjej27)

    Jag bor i Stockholm. Jag. Heller inte hjälp jämt men just nu iaf.

  • krillesthlm
    Anonym (Tjej27) skrev 2014-09-24 02:02:20 följande:

    Allt!! Just nu känns det som att jag drunknar i desamhet och ångest. Lever i en fantastisk lägenhet med katt och har fyllt år idag och fått presenter. Men jag orkar inte ha sådan här ångest. Jag dör snart av det känns det som. Jag har pengar och utbildning med jag jobbar inte. Kag bara lever på mina föräldrars pengar. Jag är 27 och misslyckad! Jag orkar inte längre. Jag har snart panik. Jaga har dessutom druckit öl. Jag Vet det är dåligt.


    har det hänt ngt speciellt?finns hjälp att få
  • Anonym (Tjej27)
    minst skrev 2014-09-24 02:00:03 följande:

    På de flesta orter finns det akut hjälp att få. Var bor du? Mobila akutteam finns på många orter?


    Finns det i stockholm?
Svar på tråden Vill dö!!!' - hjälp.