• Anonym (MorningWood)

    Finns det en kvinnlig motsvarighet?

    Morgonstånd - hjärnan "testar" så att allt fungerar ett antal gånger under en natt. Vaknar man på morgonen mitt i ett av testen så har man vad som kallas morgonstånd.
    Finns det en likadan kvinnlig motsvarighet? Alltså att ni är våt och att klitoris är styv när ni vaknar på morgonen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns det en kvinnlig motsvarighet?
  • Anonym (MorningWood)
    taquine skrev 2014-09-24 06:22:29 följande:

    Ha ha nej så klart inte du har , menar fint i sammanhanget


    Ooops...
  • hännrick
    taquine skrev 2014-09-24 06:20:22 följande:
    Vilket fint ord , kommit på själv?;)
    Jag tycker mycket om ordet och önskar att jag kunde ta äran för det. Tyvärr är det dock inte egen tillverkning, utan snarare en form av stöld (direktöversättning av engelskans Morning Dew).


  • Anonym (MorningWood)

    Jag trodde det fanns ett diskussionsunderlag här.. :)

  • Gathenhielm

    Fy fasen för morgonstånd! Sliter ut dasen i förtid och gör det näst intill omöjligt att morgonpissa. Jäkla svin den kan vara ibland.


    Reasons... we all have them, at times.
  • Flickanx2

    Ja, det verkar verkligen vara ett litet dilemma det där för er killar med morgonstånd. Vad jag undrar är om man kan ha det trots att man inte är upphetsad. Alltså... blir den alltid styv när ni är kissnödiga? Ursäkta dum fråga kanske... men men.

    Det händer att jag vaknar och är upphetsad men det syns ju inte likamycket så något problem tycker jag inte det är ;) 


  • Gathenhielm
    Flickanx2 skrev 2014-09-24 16:28:14 följande:

    Ja, det verkar verkligen vara ett litet dilemma det där för er killar med morgonstånd. Vad jag undrar är om man kan ha det trots att man inte är upphetsad. Alltså... blir den alltid styv när ni är kissnödiga? Ursäkta dum fråga kanske... men men.

    Det händer att jag vaknar och är upphetsad men det syns ju inte likamycket så något problem tycker jag inte det är ;) 


    Nja, styvheten kommer sällan av pissnödigheten i sig, däremot behöver den inte nödvändigtvis vara sammankopplad med lust. Morgonstånd i synnerhet brukar inte föra med sig någon kåthet, de bara sitter där och jävlas.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Flickanx2
    Gathenhielm skrev 2014-09-24 16:30:45 följande:
    Nja, styvheten kommer sällan av pissnödigheten i sig, däremot behöver den inte nödvändigtvis vara sammankopplad med lust. Morgonstånd i synnerhet brukar inte föra med sig någon kåthet, de bara sitter där och jävlas.
    Hihi, log lite och tycker lite synd om er faktiskt. Det kan inte vara lätt alltid om ni sover borta och toan ligger låångt från sovrummet, typ genom hela vardagsrummet och köket där alla sitter samlade och kan se ert praktfulla stånd  Flört
Svar på tråden Finns det en kvinnlig motsvarighet?