• Anonym (delaencokemedgubben)

    Kukring - värt att köpa?

    Killar, vad är era erfarenheter av kukring? Funderar på att köpa en helt vanlig utan vibrator för jag har ibland svårt att behålla ståndet, tänkte då att en sån kunde vara till hjälp. Hur är det att få orgasm med en sån runt roten? Vet ju att dom sitter jättehårt så undrar om det kan förbättre/försämra orgasmen.

  • Svar på tråden Kukring - värt att köpa?
  • Anonym (Fia)

    Dom är väl inte så jättedyra så det är väl bara att köpa och prova :)

  • Anonym (T)

    Köpte en för många år sedan, men det fungerade inte. Kuken blev helt blå och det gjorde skitont och det såg helt groteskt ut så tjejen blev förskräckt. Så ett tips, om du är välutrustad, testa inte

  • Anonym (E)

    Jag är inte kille men jag och min pojkvän har testat. Han har också haft problem med att hålla ståndet men kan inte påstå att en ring hjälpte.

  • Anonym (delaencokemedgubben)
    Anonym (E) skrev 2014-09-24 22:11:35 följande:

    Jag är inte kille men jag och min pojkvän har testat. Han har också haft problem med att hålla ståndet men kan inte påstå att en ring hjälpte.


    Vad märkligt, kanske en för lös ring? Har hört att man ska ta på den efter man fått stånd och när den väl är på så kan ju inte blodet försvinna från penis.
  • pleasehelp

    Jag och min pojkvän använder ring med vibrator ganska ofta när vi ska ha sex (inte penetrerat). Han tycker den är jätte skön och har den kvar på när han ska komma vilket inte är något hinder. Man ska max ha den på i 15 minuter har jag läst också just pga blodet. Dem är inte så dyra så köp och testa dig fram som den första skrev. 

  • Anonym (Swinger)

    Kostar inte många kronor så köp och testa. Personligen fördrar jag ringar av metall och inte elastiska gummiringar. Metallringarna kräver lite testande för att hitta rätt storlek men det är det värt då man får ett lite kraftigare stång och man får tydligare ådror på ståndare vilket är något som gör flickvännen lite extra upphetsad.

  • Anonym (Swinger)

    Kostar inte många kronor så köp och testa. Personligen fördrar jag ringar av metall och inte elastiska gummiringar. Metallringarna kräver lite testande för att hitta rätt storlek men det är det värt då man får ett lite kraftigare stång och man får tydligare ådror på ståndare vilket är något som gör flickvännen lite extra upphetsad.

  • Anonym (Man)

    När jag testade tyckte jag att det inte hjälpte. Ståndet gick ner ändå.

  • NattaLind

    Det finns ju väldigt många olika sorters penisringar.

    En del är väldigt hårda och tajta, andra är väldigt mjuka och stretchiga. Så man behöver prova sig fram innan man hittar det som passar just en själv.

    Man självklart hjälper dom när man väl hittar rätt! :) Sen är ju dom med vibrator extra uppskattade av tjejerna ;) Vibratorn kan man ju också vända på så att den ligger mellan penis och pung och vibrerar vilket ger ökad stimulans även för mannen :)


Svar på tråden Kukring - värt att köpa?