• Anonym (ofattbart!)

    Mycket obehagligt video sprids på Facebook

    Det sprids just nu på en mycket obehaglig video på Facebook som handlar om några tjejer som brottar ner en tjej och klipper sedan i hennes långa hår med sax.

    Jag fattar ärligt talat inte hur man kan göra något sånt mot en annan människa?

  • Svar på tråden Mycket obehagligt video sprids på Facebook
  • Morningglory

    ISIS skär huvudet av flera hundra människor varje dag på människor som inte delar deras tro.

    I Mexico häller knarkkarteller bensin i kroppsöppningar på oskyldiga män kvinnor även barn och tuttar på och filmar / alternativt dödar gängmedlemmars familjemedlemmar med motorsåg.

    I Spanien slaktar man grisar genom att sticka de med svärd och se hur de lider till döds (spanish horrorfarms).

    Och du undrar hur en människa kan klippa av hår på en annan människa, är det korrekt uppfattat.

  • Morningglory
    Anonym (ofattbart!) skrev 2014-09-26 22:38:06 följande:
    Jag har precis kollat på videon du länkade till och den är bland den vidrigaste jag någonsin har sett!

    Jag är verkligen chockad.
    Som sagt, är det det vidrigaste du sett, så skulle jag säga att du är ganska naiv.

    Det är verkligen inte fel att tro gott om goda människor.

    Men man måste vara medveten om att alla människor inte goda.
  • Anonym (ofattbart!)
    Morningglory skrev 2014-09-26 22:46:26 följande:
    Som sagt, är det det vidrigaste du sett, så skulle jag säga att du är ganska naiv.

    Det är verkligen inte fel att tro gott om goda människor.

    Men man måste vara medveten om att alla människor inte goda.
    Nu vet jag inte riktigt vad du syftar på?

    Jag talat om att jag tror långt ifrån gott på alla människor.
    I synnerhet inte onda människor.


  • matildaaf
    Morningglory skrev 2014-09-26 22:22:37 följande:

    ISIS skär huvudet av flera hundra människor varje dag på människor som inte delar deras tro.

    I Mexico häller knarkkarteller bensin i kroppsöppningar på oskyldiga män kvinnor även barn och tuttar på och filmar / alternativt dödar gängmedlemmars familjemedlemmar med motorsåg.

    I Spanien slaktar man grisar genom att sticka de med svärd och se hur de lider till döds (spanish horrorfarms).

    Och du undrar hur en människa kan klippa av hår på en annan människa, är det korrekt uppfattat.


    Amen 2 that
  • Anonym (K)
    Morningglory skrev 2014-09-26 22:22:37 följande:

    ISIS skär huvudet av flera hundra människor varje dag på människor som inte delar deras tro.

    I Mexico häller knarkkarteller bensin i kroppsöppningar på oskyldiga män kvinnor även barn och tuttar på och filmar / alternativt dödar gängmedlemmars familjemedlemmar med motorsåg.

    I Spanien slaktar man grisar genom att sticka de med svärd och se hur de lider till döds (spanish horrorfarms).

    Och du undrar hur en människa kan klippa av hår på en annan människa, är det korrekt uppfattat.


    Ja, för eftersom det finns folk som har det Värre så finns det absolut ingen orsak att bry sig om mindre oförrätter; herregud, hur fan kan man bry sig om folk som blir mobbade eller misshandlade när andra DÖR?

    Menar du allvar?
  • Anonym (Konstigt resonemang.)
    Morningglory skrev 2014-09-26 22:22:37 följande:

    ISIS skär huvudet av flera hundra människor varje dag på människor som inte delar deras tro.

    I Mexico häller knarkkarteller bensin i kroppsöppningar på oskyldiga män kvinnor även barn och tuttar på och filmar / alternativt dödar gängmedlemmars familjemedlemmar med motorsåg.

    I Spanien slaktar man grisar genom att sticka de med svärd och se hur de lider till döds (spanish horrorfarms).

    Och du undrar hur en människa kan klippa av hår på en annan människa, är det korrekt uppfattat.


    Så att kränka och mobba andra är okej bara för att det finns det som är värre? Hade du sagt detsamma om det var ditt barn som blev kränkt väninnan kanske våldtaget? Äh det finns dom som har det värre så gnäll inte eller??
  • Anonym (ojdå)

    Titta på mondo, gore, bizarre filmerna på flashback så är nog avklippt hår en fis i rymden , men allt är ju relativt.. Obestämd

  • Anonym (Lätt när det inte drabbar dig själv.)
    Morningglory skrev 2014-09-26 22:22:37 följande:

    ISIS skär huvudet av flera hundra människor varje dag på människor som inte delar deras tro.

    I Mexico häller knarkkarteller bensin i kroppsöppningar på oskyldiga män kvinnor även barn och tuttar på och filmar / alternativt dödar gängmedlemmars familjemedlemmar med motorsåg.

    I Spanien slaktar man grisar genom att sticka de med svärd och se hur de lider till döds (spanish horrorfarms).

    Och du undrar hur en människa kan klippa av hår på en annan människa, är det korrekt uppfattat.


    Väldigt konstigt utalande. Undrar om du skulle vara lika kall och obehaglig om någon du känner råkar ut för en våldtäkt misshandel rån med pistolhot mobbing kränkning mm mm mm? Hade du svarat denna person samma sak? Eller gäller det bara folk du själv inte känner? Dom är okej att kränka för det finns alltid dom som har det värre? TÄNK lite innan du uttalar dig. Hade i tyckt det var okej att själv bli utsatt för mobbing våldtäkt kränkning för att det finns ju dom som var det värre? Eller gäller inte samma regler dig och DINA anhöriga? Medan alla andra ska "sluta gnälla" för bagateller som att med våld bli nerbrottad kränkt och få håret avklippt medan detta filmas. Det ska man inte gnälla om.
  • Anonym (Verkligheten)

    Fråga till TS, äter du kött? Hur kan du göra så mot ett djur?
    ..mind blown..

    ..reality check..

    Världen är grym och otäck. Det är bara att leva med det, det kallas naturens kretslopp och det är inte speciellt mycket vi kan göra åt saken.

Svar på tråden Mycket obehagligt video sprids på Facebook