• Anonym (nyfiken sambo)

    killsnack

    Har börjat tänka på killar och eggas av att tänka på att prata sex med andra killar. Vart gör man det. Finns det någon bra "hetalinjen" å använda? Nån som vet?

  • Svar på tråden killsnack
  • Anonym (nyfiken sambo)

    Jag vill prata i telefon och höra att det faktiskt är en man. Det är kanske annorlunda det jag frågar om jag vill bara känna om det är så som jag tror det ska kännas. Vill ivara anonym först å se hur det känns. Har aldrig gjort detta förrut och vet inte vart jag hittar något bra pratställe. Provat att googla utan bra resultat.

  • Anonym (KK)

    Skriv utan att vara anonym, då kan jag skriva några rader till utan att andra ser. Man måste börja med något (innan tel.samtal).

  • Anonym (Bögälskaren)

    Jag brukar titta på bögporr och tänker att det vore skönt att vara tillsammans med en snygg man. Att få sin kuk stimulerad och sånt. Vore inte det underbart?

  • Anonym (Bögälskaren)

    Jag brukar titta på bögporr och tänker att det vore skönt att vara tillsammans med en snygg man. Att få sin kuk stimulerad och sånt. Vore inte det underbart?

  • Anonym (Vill prova)

    Vill så gärna prova killsex jag med ????

    Bor i Ystad, men vet inte om det finns någon kille som vill här omkring.? ????

  • Anonym (...)
    Anonym (Vill prova) skrev 2019-01-05 19:06:53 följande:

    Vill så gärna prova killsex jag med ????

    Bor i Ystad, men vet inte om det finns någon kille som vill här omkring.? ????


    Installera appen grindr. Finns säkert 30 killar inom 20km från dig.

    Annars är väl bodycontact och qruiser 2 säkra kort. Om du inte ser ut som ett troll och har en minkuk så är du ju i princip garanterad att få till det.
  • Stockholmsman82
    Anonym (...) skrev 2019-01-05 19:20:05 följande:
    Installera appen grindr. Finns säkert 30 killar inom 20km från dig.

    Annars är väl bodycontact och qruiser 2 säkra kort. Om du inte ser ut som ett troll och har en minkuk så är du ju i princip garanterad att få till det.
    Du har ju Köpenhamn nära. är nog mer anonymt där.
Svar på tråden killsnack