• leg4

    HJÄLP!! Jag bajsade sönder toaletten

    Jag har verkligen ångest just nu. Jag var ute på krogen i lördags och när kvällen närmade sig sitt slut så raggade jag upp en sig som jag följde med hem. När jag vaknade nästa morgon så var jag akut bajsnödig. Jag rusade in på toaletten och satt nog där inne i minst 20 minuter. Jag har nog aldrig bajsat så mycket undet ett och samma tillfälle.

    Jag var tvungen att använda en stor mängd toalettpapper vilken ledde till att det blev stopp i avloppet när jag spolade. Jag tog toalettborsten och försökte fixa det, men det gick inte. Jag försökte spola igen, men då fylldes toaletten med ännu mer vatten vilket ledde till att toaletten svämmade över med äckligt vatten och hela badrummsgolvet blev blött. Jag smög tillbaka in i hennes sovrum för att hämta mina kläder eftersom jag insåg att jag måste komma därifrån. Lyckligvis så sov hon fortfarande, så jag tog mina kläder och gick därifrån så snabbt som jag kunde.

    Vad händer nu? Kan hon anmäla mig för dett d.v.s. kan hon tvinga mig att betala för att fixa stoppet i toaletten. Det kostar ju trots allt en del att anställa en rörmokare som kan fixa det. Eftersom det var jag som bajsade stopp i toametten så är väll jag som skall stå för kostnaderna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-29 17:03
    Det skall naturligtvis stå "raggade upp en tjej", inte "raggade upp en sig"

  • Svar på tråden HJÄLP!! Jag bajsade sönder toaletten
  • Anonym (Förvirrad)

    Så du bajsade sönder toaletten med papper? Obestämd

  • Aggroman

    Hur kommer det sig att man helt plötsligt känner sig för att dra ett nödrimm?

  • Haskel
    leg4 skrev 2014-09-29 14:18:06 följande:

    Jag har verkligen ångest just nu. Jag var ute på krogen i lördags och när kvällen närmade sig sitt slut så raggade jag upp en sig som jag följde med hem. När jag vaknade nästa morgon så var jag akut bajsnödig. Jag rusade in på toaletten och satt nog där inne i minst 20 minuter. Jag har nog aldrig bajsat så mycket undet ett och samma tillfälle.

    Jag var tvungen att använda en stor mängd toalettpapper vilken ledde till att det blev stopp i avloppet när jag spolade. Jag tog toalettborsten och försökte fixa det, men det gick inte. Jag försökte spola igen, men då fylldes toaletten med ännu mer vatten vilket ledde till att toaletten svämmade över med äckligt vatten och hela badrummsgolvet blev blött. Jag smög tillbaka in i hennes sovrum för att hämta mina kläder eftersom jag insåg att jag måste komma därifrån. Lyckligvis så sov hon fortfarande, så jag tog mina kläder och gick därifrån så snabbt som jag kunde.

    Vad händer nu? Kan hon anmäla mig för dett d.v.s. kan hon tvinga mig att betala för att fixa stoppet i toaletten. Det kostar ju trots allt en del att anställa en rörmokare som kan fixa det. Eftersom det var jag som bajsade stopp i toametten så är väll jag som skall stå för kostnaderna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-29 17:03
    Det skall naturligtvis stå "raggade upp en tjej", inte "raggade upp en sig"


    Med hänsyn till alla tidigare trådar du skapat, tycks liv vara väldigt komplicerat.
  • Juronjaure

    Favorit (?) i repris! Det här känns som en EXAKT kopia av en tidigare tråd som skrevs för kanske ett halvår sedan?

  • leg4
    Haskel skrev 2014-09-29 23:28:54 följande:

    Med hänsyn till alla tidigare trådar du skapat, tycks liv vara väldigt komplicerat.


    Ja, det kan jag hålla med om. Mitt liv är lite komplicerat just nu. Jag råkar alltid ut för en massa skit
  • leg4
    Aggroman skrev 2014-09-29 23:24:59 följande:

    Hur kommer det sig att man helt plötsligt känner sig för att dra ett nödrimm?


    Hur menar du nu?
  • leg4
    Aggroman skrev 2014-09-29 23:24:59 följande:

    Hur kommer det sig att man helt plötsligt känner sig för att dra ett nödrimm?


    Hur menar du nu?
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-09-29 23:22:57 följande:

    Så du bajsade sönder toaletten med papper?


    Rubriken är kanske lite missvisande. Toaletten gick ju inte sönder, men den svämmade över med bajsvatten för att jag tog för mycket toalettpapper
  • Anonym (Förvirrad)

    Har du dragit där ifrån kan det lika gärna vara hon som skitit ner toaletten.
    Oroa dig inte i onödan.

Svar på tråden HJÄLP!! Jag bajsade sönder toaletten