• Anonym (Medelmåttig)

    Varför ser man bara snygga tjejer på stan?

    No offence, vissa är riktigt fina, men för att ha någon chans tror jag att jag måste hitta de "vanliga" tjejerna. Ser ju någon hipster, men de flesta är nästan "för" snyggt klädda och "för" sminkade. Känner någon man igen sig?

  • Svar på tråden Varför ser man bara snygga tjejer på stan?
  • Anonym (K)
    Anonym (Medelmåttig) skrev 2014-10-01 12:57:47 följande:

    No offence, vissa är riktigt fina, men för att ha någon chans tror jag att jag måste hitta de "vanliga" tjejerna. Ser ju någon hipster, men de flesta är nästan "för" snyggt klädda och "för" sminkade. Känner någon man igen sig?


    Är det inte det här som är tidernas klassiker; ingen Vågar ragga på 10-poängarna, så de tjejerna tar i slutändan nästan vad som helst, för de tror att det är något fel på dem? Det tar väl ett tag för dem att komma till den punkten, men när de väl kommit dit så tar de medelmåttor också. 

    Våga chansa. Just hon, just den dagen, kan ha nått den punkten. 
  • Anonym (Berra)

    Precis bara gå fram och fråga, bjud på en öl eller nåt. Du har inget att förlora på det. Kör hårt loverboy, tro mig det funkar.

  • mepetite

    Vem säger att du är en medelmåtta? Kör på. Jag ex (kanske inte tillhör snyggingarna du snackar om) går igång på humor, gemensamt intresse för musik och film, röst och ansikte. Kroppen behöver inte vara vältränad men inte fet eller fetma. Good luck chuck

  • Anonym (Man)

    Ooops, vilken stad pratar du om, frågas?
    Den stan vill jag besöka redan i helgen!

  • Anonym (Medelmåttig)
    Anonym (Man) skrev 2014-10-30 17:39:47 följande:

    Ooops, vilken stad pratar du om, frågas?

    Den stan vill jag besöka redan i helgen!


    Kungsbacka utanför Gbg.
Svar på tråden Varför ser man bara snygga tjejer på stan?