• Anonym (xy-kromoson)

    Är det inte vidrigt att ha sex med en man?

    Hur kan man tända på män? Skägg och hår usch! Jag ryser av tanken.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-01 17:35
    Speciellt 40+ män.

  • Svar på tråden Är det inte vidrigt att ha sex med en man?
  • The past is now

    Eh va? Finns väl rakapparat och rakhyvlar?! Är väl ingen som tvingar dig att ha sex med håriga 40+ män? Jag har hellre sex med en äldre man än en snorvalp på 25år. Usch pedovarning ju.

  • Anonym (Jultomten)

    Jag förstår kvinnor som tänder på män med skägg faktiskt. En del män ser ju ut i ansiktet som kvinnor ser ut därnere. En mun med skägg. Det finns många män som älskar att kyssa sin kvinnas skäggiga mun.

  • Anonym (Q)

    Som heterosexuell kvinna känns det mer avtändande att ha sex med en annan kvinna.

    Det beror väl på ens sexualitet helt enkelt.

  • Påven Johanna
    Anonym (Q) skrev 2014-10-01 18:00:37 följande:

    Som heterosexuell kvinna känns det mer avtändande att ha sex med en annan kvinna.

    Det beror väl på ens sexualitet helt enkelt.


    Precis. Jag skulle inte ens veta vad jag skulle ta mig till med alla kvinnliga kroppsdelar. Jag vill icke bläddra bland fittläppar och bolla med pattar, jag tänder uteslutande på män. Gärna håriga och definitivt över 40.
  • eslah

    Vad du missar roliga saker i livet, håriga män kring 40 som är så fina.

  • Anonym (....)
    Anonym (xy-kromoson) skrev 2014-10-01 17:34:33 följande:

    Hur kan man tända på män? Skägg och hår usch! Jag ryser av tanken.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-01 17:35
    Speciellt 40+ män.


    Nja, nu har jag ju provat bådeock. Måste ju säga att det är aningen vidrigare med kvinnor.. Dessutom så har många inte så mjuk och inbjudande mus utan mest stubbigt och kladdigt, en del har även konstiga kanter i infarten så att säga.. Liksom benigt och bottenlöst :S

    Medans män är som män är mest :) De har inget som jag har vilket är omväxlande.
  • TanganyikaIka

    Jag är så hetero som det kan bli tror jag, har iofs inga problem med att folk är flator eller bögar, inte så, men jag är varken bi eller homo. 
    Älskar män, de är allt jag inte är. Stora, hårda, muskulösa, håriga, skäggiga, starka.. Det är underbart med män, just det där håriga bröstet man kan ligga och linda in sina fingrar i efteråt, sträva skägget som kliar en på kinden och läpparna när man kysser varandra. Mums! 
    Har mycket svårare att förstå att man vill gå ned på en kvinna som är fuktig och kladdig, nej det känns verkligen avtändande. 

  • Anonym (Jakob)
    Anonym (xy-kromoson) skrev 2014-10-01 17:34:33 följande:

    Hur kan man tända på män? Skägg och hår usch! Jag ryser av tanken.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-01 17:35
    Speciellt 40+ män.


    Sök dig till en kvinna då. What´s the problem?
  • manfrsthlm
    TanganyikaIka skrev 2014-10-01 19:10:03 följande:

    Jag är så hetero som det kan bli tror jag, har iofs inga problem med att folk är flator eller bögar, inte så, men jag är varken bi eller homo. 
    Älskar män, de är allt jag inte är. Stora, hårda, muskulösa, håriga, skäggiga, starka.. Det är underbart med män, just det där håriga bröstet man kan ligga och linda in sina fingrar i efteråt, sträva skägget som kliar en på kinden och läpparna när man kysser varandra. Mums! 
    Har mycket svårare att förstå att man vill gå ned på en kvinna som är fuktig och kladdig, nej det känns verkligen avtändande. 


    inget du säger till dina män du är med hoppas jag?
  • TanganyikaIka
    manfrsthlm skrev 2014-10-01 19:25:07 följande:
    inget du säger till dina män du är med hoppas jag?
    Haha.. nej, då blir jag själv lidande, det vill vi väl inte va? Flört Beundrar män som gör det. Jag är ingen som gillar f*ttor direkt nej. Men det andra som erbjuds, ja tack, gärna. Tungan ute
  • manfrsthlm

    TanganyikaIka skrev 2014-10-01 20:34:33 följande:
    Haha.. nej, då blir jag själv lidande, det vill vi väl inte va? Flört Beundrar män som gör det. Jag är ingen som gillar f*ttor direkt nej. Men det andra som erbjuds, ja tack, gärna. Tungan ute
    beundra oss ska du  göra för att vi älskar fitta,nigande,tack är ett naturligt inslag,skärpet annarsCool
  • Kräk

    Är väl bara att du söker dig till kvinnor då? Jag fattar inte heller hur man kan tända på kvinnor, tanken på att slicka fitta får mig att kräkas i munnen lite grann.

    Skäggiga män gillar jag väldigt mycket däremot. Inte 40+ dock.

  • fluu

    Har inte kvinnor hår förresten?


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Pjåsk

    Min man är 40++ (ganska mycket äldre än mig) men han är varken hårig eller avtändande, snarare tvärtom!

Svar på tråden Är det inte vidrigt att ha sex med en man?