• Anonym (qk)

    KVINNOR: Ena eller andra?

    Ifall du bara fick behålla det ena. Det andra hade blivit tvingad att välja bort.
    Vilket hade du valt av att bli knullad eller att bli slickad?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden KVINNOR: Ena eller andra?
  • Anonym (Anna)

    Knullad, under förutsättning att jag älskar killen. Annars slickad, då det ger mer njutning för mig.

  • carlf
    Anonym (Anna) skrev 2014-10-02 16:42:32 följande:

    Knullad, under förutsättning att jag älskar killen. Annars slickad, då det ger mer njutning för mig.


    Då får jag svara att det ger mig mer njutning att slicka en tjej som verkligen älskar det o njuter av det än att knulla och hon gör det men njuter mer av att bli slickad. 
  • Anonym (Knull)

    Knullad alla gånger och alla situationer. Hatar att bli slickad så jag hade hellre valt inget alls än att bli slickad. Får uppenbart 1000 gånger mer njutning av att knulla också.

  • Anonym (Anna)
    carlf skrev 2014-10-02 16:52:01 följande:
    Då får jag svara att det ger mig mer njutning att slicka en tjej som verkligen älskar det o njuter av det än att knulla och hon gör det men njuter mer av att bli slickad. 
    Tror att du missförstod mig. När jag älskar killen så njuter jag av penetrationssexet eftersom det ger en närhet och ömsesidighet som jag inte får av att bli slickad. Men jag får aldrig orgasm av det, utan enbart av oralt. Så om jag bara har sex för att bli så tillfredsställd som möjligt och få orgasm (vid ONS t ex) så väljer jag lätt att enbart bli slickad.
  • Anonym (C')

    Knullad. Valet är enkelt. Känslan när han tränger in i en slår att bli slickad alla gånger. 

  • Kolibri12

    Svårt. Men om utgångspunkten är att killen är lika bra på att knulla som att slicka får det ändå bli knulla. Men utan oralsex blir det ändå inte riktigt bra..

  • Kräk

    Emedan oralsex är trevligt som variation osv så väljer jag att knulla framför att bli slickad om jag måste välja.

  • HäckHäxan

    Knullad! Att bli slickad ger mig inte ett skit i jämförelse. Är säker på att denna fråga varit på tapeten innan eller så kanske det var valet mellan att bli pullad och knullad


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • LuckyLips

    Knullad.
    När jag blir slickad så rycker jag alltid i benen, och då blir jag mer koncentrerad på det än av att njuta..

Svar på tråden KVINNOR: Ena eller andra?