• Anonym (hannah)

    Klitoris känslighet

    Jag kan för inget i mitt liv smeka klitoris direkt. Blir inte njutbart, överstimulerat direkt, näst intill obehagligt.
    Jag lägger istället två fingrar över klitoriskappan och för handen lätt upp och ner så att klitoriskappan gnids lätt över klitoris.

    Hur gör ni andra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Klitoris känslighet
  • Anonym (hannah)

    Var ganska säker på att mitt sätt var det vanligaste..

  • hännrick

    Ärligt talat så använder jag samma teknik när jag slickar, klittan verkar stimuleras betydligt bättre av "tryck" än av friktion.

  • Anonym (M)

    Jag gör som du tror jag. Eller jag knådar liksom de yttre blygdläpparna så klitoris stimuleras "inuti" typ.

  • Anonym (Gaby)

    Jag tar direkt på, drar tom isär läpparna för att komma åt.

  • Anonym (känslig)

    Om någon inklusive jag själv tar på den direkt så sitter jag i taket, för det gör bara ont. Däremot får jag fantastiska orgasmer som alla män avundas mig.

    Om jag ser en kvinna på porrfilm och killen tar direkt på klitoris eller t.o.m. nafsar i den så tänker jag att hon inte kan ha någon känsel alls, stackars människa.

    Men jag är känsligare på andra sätt också, hör bättre, känsligare hud, känsligare ögon, snabba reflexer. Så kanske är jag konstruerad för att känna mer och fortare än medelpersonen?

    Nackdelen är att jag nästan får ont av obehaglig musik eller oljud, starkt ljus eller obehagliga material mot kroppen, fast de inte stör andra.

  • Anonym (hannah)
    Anonym (känslig) skrev 2014-10-03 22:19:36 följande:

    Om någon inklusive jag själv tar på den direkt så sitter jag i taket, för det gör bara ont. Däremot får jag fantastiska orgasmer som alla män avundas mig.

    Om jag ser en kvinna på porrfilm och killen tar direkt på klitoris eller t.o.m. nafsar i den så tänker jag att hon inte kan ha någon känsel alls, stackars människa.

    Men jag är känsligare på andra sätt också, hör bättre, känsligare hud, känsligare ögon, snabba reflexer. Så kanske är jag konstruerad för att känna mer och fortare än medelpersonen?

    Nackdelen är att jag nästan får ont av obehaglig musik eller oljud, starkt ljus eller obehagliga material mot kroppen, fast de inte stör andra.


    Adhd?
  • Anonym (Filippa)

    Jag vill bli smekt direkt på klitoris, och allt annat är rena rama teasingen för mig. Men jag har definitivt inte en okänslig klitoris, njuter massor av att bli smekt och slickad rakt på. Skulle en man smeka mig vid sidan av flyttar jag diskret hans hand så att han förstår.

Svar på tråden Klitoris känslighet