• Anonym (slapp)

    kräm för tightare slida

    Efter några barn är jag väldigt stor o slapp, sex är värdelöst! För båda!
    Ja jag kniper men det hjälper inte och nu har det gått flera år sen sista barnet så nog har jag nått den effekten jag kan av knipen.
    Läst och sett att det finns olika krämer som tillfälligt ger en tightare känsla för båda.
    någon som testat? Funkar de? Vilken kräm är bäst??
    Överös mig med tips :)

  • Svar på tråden kräm för tightare slida
  • manfrsthlm
    Anonym (slapp) skrev 2014-10-06 15:58:28 följande:

    Ingen?


    provat kulor
  • Lis Alm

    Tightcremer är jättepopulära och jag har hört många som uppskattar dem rejält! Väl värt att testa =) 

  • Anonym (Knipkulor :))

    Har du testat använda knipkulor? Efter att jag hade fött min son fick jag rekommenderat att träna med knipkulor, först trodde jag bara att det var någonting som de säger bara för att. Men tänkte att vad har jag att förlora om det inte skulle funka? Så jag testade och det är ingenting jag ångrar, tror nästan jag blev tightare än innan!

    Kände mig väldigt slapp efter förlossningen så tänkte att det var värt att pröva så var inne sexbutiken som finns i stan och köpte mina knipkulor, tur var väl det för det fanns ju flera varianter.. Jag fick även tips om en gel om man ville vara tight mer tillfälligt. Och jisses, tightare blev jag och orgasmer det fick jag! (a) Så jag skulle absolut rekommendera denna om du hellre är ute efter en gel: www.morethanlove.se/rekommenderar/viamax-tight-gel

  • Anonym (slapp)

    Jag har knipkulor o kämpar på med dem, men tycker inte hjälper mot den där vida känslan. Dock har jag fått bättre kontroll på musklerna, men ingången o hela vägen upp är ju fortfarande som en krater.

    De finns ju viss gel som man endast smörjer utanpå och andra man även smörjer inuti, vad funkar bäst? Blir det tightare inuti även med de man bara smörjer utanför, förstår inte hur?

  • tajt

    Rekommenderar vaginaltightening med laser! Fungerar utmärktGlad
    Jag gjorde min behandling på NAB Hälsocenter i Stockholm. Läkaren Dr Susanna Jafari var väldigt trevlig & jag kände mig väldigt trygg med henne. Kan starkt rekommendera kliniken. Fick direkt en avslappnad känsla när jag kom dit. Redan 2 veckor efter behandlingen hade jag fått grymt resultat! Hade tidigare också problem med urinläckage & behandlade även detta vid tillfället. Nu är jag helt besvärsfri!

  • Marrani

    Du bara måste prova denna!!! Älskar den ;) den har sensorer som känner av när man kniper och den är trådlös som styrs med en app i mobilen. Där kan man se hur hårt man kinper mm. Massa roliga funktioner :0

  • Lars4321

    För mitt problem gällande svag vän, har jag testat produkten Man Pride. Det går att beställa den på nätet. Jag använde gelen varje dag och före sexet, jag måste erkänna att inom en månad har den blivit starkare och min erektion har förbättrats! Jag kan rekommendera den till alla som har liknande problem med erektion....

Svar på tråden kräm för tightare slida