• Asvanoe

    BF juni 2015 Vänersborg

    Flyttade till Vänersborg för ca 1år sen.
    Plussade i söndags och om allt är som vi tror går jag in i v6 imorgon i onsdag???? Hade en missed abortion i juli v8 (upptäcktes v14) så nu tar vi nya tag och håller tummar och tår? Vore kul om det finns någon i närheten (eller inte) som vill hänga på här????

    Kram Anne

  • Svar på tråden BF juni 2015 Vänersborg
  • lizanilander

    Hej!

    Inte riktigt samma som dig, men vi är nyinflyttade i Vänersborg, har en son på 15 mån. och planerar nu nästa som vi tänkt ska komma sommar/höst 2015 (om det nu går som det ska)

    Vilket MVC går ni på?

  • lizanilander
    Theresetesstessan skrev 2014-11-23 10:27:02 följande:

    Jag bor i Vänersborg! Första graviditeten och är i vecka 11 ????


    Hej! vad roligt :) jag ska snart ta grav-test och se om det tog sig denna gången :P tror dock inte det, men det ger sig! när är det beräknat att den lilla ska komma ungefär?
  • Theresetesstessan

    Håller tummarna för dig! 21 juni är det beräknat. Tiden går fort men känns som evigheter dit. Hade vart så kul med mammor med bebisar i samma stad. Då jag bara har en enda vän med barn.

  • lizanilander

    tack :) jag har BIM den 27:e och hade allt tänkt vänta ut tills lite efter dess, men nu känns det som att jag vill testa ändå, 4 dagar kvar. Med sonen testade jag typ 1 vecka efter ägglossning och det blev pluss direkt så är väl lite därför jag är sugen på att kolla ;) ok vad spännande!! tiden går ju fort så snart är det juni :) ja eller hur? jag känner ingen här direkt än, då det varit mer än heltidsjobb sen vi flyttade hit, så har inte haft tid heller, haha! hur gammal är du?

  • Theresetesstessan

    Se där ja, jag plussade 4 dagar före beräknat. Fick svagt plus och några få dagar senare strakt. Det där känner man igen, är egenföretagare så jobbar väldigt mycket här med. Är 25 blir 26 i januari. Själv då? ????

  • lizanilander

    haha, kunde inte hålla mig så var tvungen att testa ikväll, men blev inget. Får vänta någon dag och se vad som händer :) ok, spännande, då har du fullt upp! jag är 30. Finns det föräldragrupper och sånt här i Vänersborg? (när man nu blir gravid:P)

  • Theresetesstessan

    Åh håller tummar och tår att du får dig ett plus!

    Okej! ????

    Hm det gör det nog, jag skrev in min på mvc i Trollhättan då jag har företaget där så blir det lättare att komma ifrån.

Svar på tråden BF juni 2015 Vänersborg