• NICU

    Junimammor 2015

    Hej alla ni som kommer att bli mamma i juni 2015.
    Här kan vi samlas och prata om allt som rör graviditet, familjeliv, slemproppar, krämpor etc Skrattande
  • Svar på tråden Junimammor 2015
  • Dr to be

    Hej!

    Jag fick ett supersvagt plus imorse på bim-4. Om jag är gravid är jag i v.3+3 och har bf kring 20/6. Vågar inte vara glad än.... Detta blir i så fall andra barnet.

    Vilken vecka är du i? Första barnet?

  • NICU
    Dr to be skrev 2014-10-08 11:24:48 följande:

    Hej!

    Jag fick ett supersvagt plus imorse på bim-4. Om jag är gravid är jag i v.3+3 och har bf kring 20/6. Vågar inte vara glad än.... Detta blir i så fall andra barnet.

    Vilken vecka är du i? Första barnet?


    GRATTIS!! :)


    Jag är i vecka 5 än så länge (4+3) så man vågar ju inte hoppas på för mycket (har flera missfall i bagaget sedan tidigare) - det här blir mitt andra barn också, min son fyllde 2 år härom dagen :D Hur gammalt är ditt andra? :)

  • Dr to be

    Vår dotter blev 2,5 år nu i september????

    Vågar inte på mig ett tack än eftersom plusset var så svagt. Hoppas på klarare besked imorgonbitti

    Hoppas vi får följas åt. Har du några symtom än?

  • emmarebecca

    Hej och grattis till plusset, här är en som är enligt mens beräknad 29 maj men jag tror att det blir en maj bebis endå, imorgon ska jag göra ultraljud o hoppas allt ser bra ut, ska på UL då min ägglossning/ mens har vart så oregelbunden och har egentligen inte så bra koll hur långt gången jag är så jag tror att de blir en juni bebis! Har en son som är född april 2013 så kommer precis bli 2 år när nästa kommer! Är nu i vecka 7 :)

  • NICU
    Dr to be skrev 2014-10-08 14:25:00 följande:

    Vår dotter blev 2,5 år nu i september????

    Vågar inte på mig ett tack än eftersom plusset var så svagt. Hoppas på klarare besked imorgonbitti

    Hoppas vi får följas åt. Har du några symtom än?


    Jag drömmer väldigt konstiga drömmar (gjorde det med 1:an också) och så är jag väldigt trött, men bara lite illamående än (spydde i 42 veckor med 1:an) ;)
    Själv då?
    emmarebecca skrev 2014-10-08 18:56:36 följande:

    Hej och grattis till plusset, här är en som är enligt mens beräknad 29 maj men jag tror att det blir en maj bebis endå, imorgon ska jag göra ultraljud o hoppas allt ser bra ut, ska på UL då min ägglossning/ mens har vart så oregelbunden och har egentligen inte så bra koll hur långt gången jag är så jag tror att de blir en juni bebis! Har en son som är född april 2013 så kommer precis bli 2 år när nästa kommer! Är nu i vecka 7 :)


    Vad spännande!! Du får berätta imorgon om det blir en majbebis eller juni-bebis då :D

  • Dr to be

    Ländryggen värker och växtvärk till å från. Brösten ömmar men inte hela tiden. Jag är trött och tidvis illamående... Måtte denna lilla parvel vilja stanna kvar!

  • Dr to be

    Ländryggen värker och växtvärk till å från. Brösten ömmar men inte hela tiden. Jag är trött och tidvis illamående... Måtte denna lilla parvel vilja stanna kvar!

  • Jadu

    Hoppar in här, tog ett test igår fm och innan jag hann dra upp byxorna va det ett starkt plus.

    Har en plutt sen innan som fyller 3 imorgon

Svar på tråden Junimammor 2015