• Emeeliiee

    Sommarbebisar 2015

    Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)


    Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

  • Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift

    Hakar på här var med i oktober tråden. 23 år enligt barnmoskan har jag bf 13-14 juni :)

  • Emeeliiee
    nygift skrev 2014-10-08 21:21:25 följande:

    Hakar på här var med i oktober tråden. 23 år enligt barnmoskan har jag bf 13-14 juni :)


    Jaa, vad roligt! :) Då är vi ju väldigt nära varandra i datum! Har du några symptom än eller mår du som vanligt? Jag har känningar i brösten, de är lite ömma. Sedan känns det ju att det händer grejor i magen. I övrigt mår jag toppen! Väntar på de jobbiga symptomen som illamående.. :P
  • nygift
    Emeeliiee skrev 2014-10-08 21:57:34 följande:

    Jaa, vad roligt! :) Då är vi ju väldigt nära varandra i datum! Har du några symptom än eller mår du som vanligt? Jag har känningar i brösten, de är lite ömma. Sedan känns det ju att det händer grejor i magen. I övrigt mår jag toppen! Väntar på de jobbiga symptomen som illamående.. :P


    Det blev väldigt många plus i den förra tråden så otroligt roligt. Ja du illamående kommer o går mest när jag blir hungrig. Idag har jag känt att det händer nått i tuttarna gör ap ont i vårtorna till o från plus att man ser att de vuxit :) o för övrigt så är jag extremt trött man annars mår jag prima känner inte ens molvärk eller så mycket. Känns nästsn som om jag mår för bra haha
  • nygift

    Just ja kan tillägga att ja har fått exremt mkt finnar i ansiktet o mer blir det för varjr dag hahaha

  • Emeeliiee
    nygift skrev 2014-10-08 22:08:41 följande:
    Det blev väldigt många plus i den förra tråden så otroligt roligt. Ja du illamående kommer o går mest när jag blir hungrig. Idag har jag känt att det händer nått i tuttarna gör ap ont i vårtorna till o från plus att man ser att de vuxit :) o för övrigt så är jag extremt trött man annars mår jag prima känner inte ens molvärk eller så mycket. Känns nästsn som om jag mår för bra haha

    Verkligen superkul! :) Hoppas fler hänger på här!


    Illamåendet har jag också, nu när du säger det, iaf när jag blir hungrig samt åker buss/bil, men inte kräk-illamående än så länge.. Har du fått tid för inskrivning på MVC? Jag ska dit första gången 17 okt (nästa fredag), så förväntansfull!

  • hemligönskan

    Hej! Jag mår inte illa men har väääärldens molvärk o så ömmar det i brösten och är tröttt hela tiden.

    BF 14 juni enligt gravidappen :)

  • Emeeliiee
    hemligönskan skrev 2014-10-08 22:48:30 följande:

    Hej! Jag mår inte illa men har väääärldens molvärk o så ömmar det i brösten och är tröttt hela tiden.

    BF 14 juni enligt gravidappen :)


    Känner igen dessa symptom! Molvärken sitter mest i ryggen på mig, men även lite i magen emellanåt. Men är ändå förvånad över att jag mår så pass bra.. Kanske slår över om nån/några veckor, vågar inte tro att det ska vara så här symptomfritt. 
  • Kastrull

    Hej BF 15 juni. Fjärde barnet. Inga symptom ännu. Överlycklig, trodde inte jag skulle få vara med om detta häftiga igen. Snart drar hjärtat igång!

  • hemligönskan

    Känner mig lite lätt illamående idag och svullen i magen.. Påväg för att lämna urintest hos mvc nu för att se så att jag inte har några infektioner. Om ni reser er snabbt, gör det då ont där nere på er då? Jag får som världens mensvärk då och behöver typ vika mig dubbelt. Antar iofs att det är olika för alla.

Svar på tråden Sommarbebisar 2015