• Yiyirel

    23 åring mamma söker andra unga mammor för vänskap

    Hejhej!
    Som rubriken lyder så är jag en tjej på 23 år som bor i Stockholm. Har en liten bebis på 6 månader och känner inte andra unga mammor i Stockholm förutom 2 o vi träffas sällan.
    Det vore kul om man fick träffa andra unga mammor och dela med sig erfarenheter o så.

    Om det är någon som vill prata/lära känna andra unga mammor då finns jag här :)
    Hälsningar

  • Svar på tråden 23 åring mamma söker andra unga mammor för vänskap
  • ToveMaria

    Hej! 
    Jag är 25 år och har en liten dotter på snart 4 veckor. Ses gärna t.ex. går promenad/fikar och utbyter erfarenheter (de jag hunnit skaffa mig Glad, men erfarenheterna blir fler och fler!). Vart i Sthlm bor du? 

  • Ungmamma01

    Hej, Jag är 29år och är hemma med min lillplutt på 3,5månad. Har även en liten tjej på 2,5år. Ses gärna på fika å sånt. Nu vet jag inte va du tycker är "ungt" men ser varken ut eller känner mig som en 29åring :D

  • Yiyirel

    Hejhej

    Bor i Hagsätra.

    Själv då ToveMaria?

    Ungmamma, du är en un mamma fortfarande ;)

    Vart bor du?

  • ToveMaria

    Okej, jag bor i Vega (Österhaninge), nyinflyttad i området!


    Håller med om att 29 år fortfarande är ung mamma, åtminstone i Sthlm!  


    Jag träffar er gärna för fika/promenad någon dag? 

  • Ungmamma01

    Det vore trevligt, jag har bil så jag kan ta mig en bit:) Lite svårt och ses eftermiddagar bara. Då måste jag hämta stora tjejen på dagis.

  • Yiyirel

    Ja. Träffar er gärna i stan för fika. Ska vara säga att jag inte är svensk så hoppas att jag skriver bra svenska haha.

    Ni får säga när ni kan! Har ej problem;:)

  • ToveMaria

    Jag kan ses en förmiddag, det passar bra! Har du något förslag på ställe som är enkelt att ta sig med bilen? Tänker på parkering och sådär.. 


    Jag tycker att du skriver väldigt bra svenska! Vart kommer du från?  

  • Yiyirel

    Jag kommer från Dominikanska Republiken :)

    Tror Farsta Centrum blir nog bra för dig som kör bil.

Svar på tråden 23 åring mamma söker andra unga mammor för vänskap