• JohanssonA

    Blödningar...

    Jag har nyligen gått igenom en såkallad missed abortion. Har efteråt gjort test för att se om "kroppen fortfarande tror att jag är gravid" men det har varit negativt. I fredags gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt, med glädje! Dessvärre har jag fått små blödningar på morgonen i 2 dagar och är orolig för samma veva igen... Någon som har eller har haft samma problem så tidigt i en graviditet?

  • Svar på tråden Blödningar...
  • Tigmatropos

    jag blödde konstant från ägglossningen och en bit in i vecka 4. Sen har jag haft småblödningar hela vägen och är nu i v10. Har gjort flertalet VUL och allt ser bra ut. Solig

  • fantasifull

    Jag har också MA i bagaget. I januari i år fick graviditeten avslutas. Nu är jag gravid igen, v 11 men jag började blöda i vecka 5, och vecka 9 samt nu i slutet av vecka 10 började det igen, rosa/röda blödningar/flytningar varenda morgon. Har hit tills hunnit med två vul men allt ser tipp tipp ut. Bebisen är aktiv och ligger där inne i säkerhet. Så blödningar måste verkligen inte betyda missfall. Till mig säger dom, så länge det bara är på morgonen eller vid toalettbesök är det jätte bra! För då är det så pass lite:) lycka till!

  • Olga89

    Jag fick en pytteliten blödning i måndags och hade då bruna flytningar igår. Precis innan jag skulle göra VUL idag märkte jag till min fasa när jag klädde av mig att jag hade blödit i min trosa, denna gång mer än i måndags. Men allt såg bra ut, är i vecka 6+2 ca, hjärtat slog och ska på återbesök på tisdag för att se hur det utvecklats. Nu är jag sjukskriven i en vecka (bor i Tyskland men tror inte att det är så i Sverige). Annars känner jag mig helt ok, känner mig väldigt gravid med extremt ömma bröst och illamående. Hoppas och intalar mig själv att det inte är någon fara :) kram på er!

  • JohanssonA

    Mina blödningar var lite av ett falskt alarm eller något, gjorde VUL idag. Väntar tvillingar!! Trodde första dagen av min senaste mens var 13 september, jag är i vecka 6+6 ungefär fick jag veta idag. Så vad mina blödningar var vet jag inte..

  • Olga89
    JohanssonA skrev 2014-10-22 17:14:47 följande:

    Mina blödningar var lite av ett falskt alarm eller något, gjorde VUL idag. Väntar tvillingar!! Trodde första dagen av min senaste mens var 13 september, jag är i vecka 6+6 ungefär fick jag veta idag. Så vad mina blödningar var vet jag inte..


    Wow! :D stort grattis!!!!
  • JohanssonA
    JohanssonA skrev 2014-10-22 17:42:04 följande:

    Åh, STORT TACK!!

    Hoppas allt går bra för dig på nästa VUL ????


    Blev fel med alla "?", skulle vara "!!!!!"
Svar på tråden Blödningar...