• Anonym (Gabriella)

    Vad tycker ni om de som gör porr?

    Hej!

    Jag är nyfiken på hur ni ser på de som gör porr. Två frågor då:

    1. Brukar du kolla på porr?

    2. Vad tycker du om de som är med i porrfilmer? Vilken betydelse har det för hur du ser på personen om det är en man eller kvinna, om hen har barn eller vilken ålder hen har?

    Puss!

  • Svar på tråden Vad tycker ni om de som gör porr?
  • Anonym (D)
    Anonym (Gabriella) skrev 2014-10-15 17:10:45 följande:
    Hej!

    Jag är nyfiken på hur ni ser på de som gör porr. Två frågor då:

    1. Brukar du kolla på porr?

    2. Vad tycker du om de som är med i porrfilmer? Vilken betydelse har det för hur du ser på personen om det är en man eller kvinna, om hen har barn eller vilken ålder hen har?

    Puss!
    Nej oftast inte jag knullar istället.
    Jag tycker synd om dom utytjade och att dom som utnyttjar är grisar.
  • villbusa

    Det händer att jag tittar på porr.
    Inget speciellt, de är människor precis som alla andra, tänker att det finns fina människor och svin precis som i alla andra yrken. Hoppas på att ingen blir utnyttjad mot sin vilja.........men det är kanske naivt....

  • Anonym (upp till dom)

    Det är väl upp till var o en. En porrskådis är väl inte konstigare än någon annan. Är själv modell mer gör bara naket o inget sexande, men träffar porrskådisar lite då o då o det blir liksom ett yrke för dem precis som nakenmodellande är för mig.

  • Anonym (Gabriella)
    Anonym (D) skrev 2014-10-15 17:24:12 följande:
    Nej oftast inte jag knullar istället.
    Jag tycker synd om dom utytjade och att dom som utnyttjar är grisar.
    Vad är det som hindrar att både kolla porr och knulla?

    Menar du att alla som är med i porr blir utnyttjade?
    Anonym (upp till dom) skrev 2014-10-15 18:27:21 följande:

    Det är väl upp till var o en. En porrskådis är väl inte konstigare än någon annan. Är själv modell mer gör bara naket o inget sexande, men träffar porrskådisar lite då o då o det blir liksom ett yrke för dem precis som nakenmodellande är för mig.


    Har du funderat på att vara med i porrfilm då?
  • Pillare

    1. Ja.

    2. Ålder, till en viss gräns, spelar ingen stor roll. Inte heller om man de har barn eller är gifta. För mig är det mer betydelsefult att de verkar gilla det. En 45-årig trebarnsmamma som njuter av akten är mer attraktiv än en 25-årig som visar att hon är väldigt uttråkad.

  • Anonym (japp)

    1. Ja jag tittar på porr både ensam och med min man och det är hård porr med enbart amatörer.

    2. Bryr mig inte ett skit om dom som gör porr bara jag får titta så ;).. Tittar enbart på amatörer och med aktörer runt 30 och uppåt, skrikandes små tjejer har jag inget för och blir inte ett dugg kåt av en sån film..

  • Anonym (upp till dom)
    Anonym (Gabriella) skrev 2014-10-15 18:59:43 följande:
    Har du funderat på att vara med i porrfilm då?
    Klippte bort citeringen som inte gällde mig - funderat o funderat, men nej, jag har bestämt mig för att inte göra mer än naket. Jag är inte obekväm med att visa min kropp men sexandet vill jag ha privat, o det gäller även onaniscener. 
  • volvo142
    Anonym (Gabriella) skrev 2014-10-15 18:59:43 följande:

    Vad är det som hindrar att både kolla porr och knulla?

    Menar du att alla som är med i porr blir utnyttjade?Har du funderat på att vara med i porrfilm då?


    Ja det menar jag för att ja inte vill stödja den branschen. Haha kanske i nå amatör porr med min tjej.. inget tvång liksom....
  • Armageddon

    Kollar porr, och ser inte ner på dem som valt att syssla med det. Känner även folk som spelar in porr, och det har inte ändrat min syn på dem.

    Angående hur de ser ut föredrar jag att se människor i min egen ålder ( 30-50) och som inte har jättekukar och silikonbröst.

Svar på tråden Vad tycker ni om de som gör porr?