• Yonndax

    Majbebis 2015 i Dalarna

    Hej. Tänkte kolla om det finns nån mer i Dalarna som väntar en liten i Maj 2015.
    Är själv i v 7+5 idag och väntar ett litet syskon i Maj till min 2010. Bor i Falun.

    Alla är välkomna oavsett om det är nr 1, 2, 3 osv.

  • Svar på tråden Majbebis 2015 i Dalarna
  • onlyonce

    Hejsan!

    Själv ska jag få en liten i Juni 2015 och letar en grupp mammor runt om kring Borlänge/Falun. 

  • Yonndax
    onlyonce skrev 2014-11-12 10:50:27 följande:

    Hejsan!

    Själv ska jag få en liten i Juni 2015 och letar en grupp mammor runt om kring Borlänge/Falun. 


    Du är välkommen hit =)
    Har själv bf 29 maj så det kan lika gärna bli en bebis i juni.
    Själv bor jag i Falun och har en son sedan innan som kommer vara 4! när nästa kommer. Var bor du?
  • E l s a

    Jag är i v. 22+2 och är alltså beräknad till 25 maJ 2015. Min och min mans första barn!

    Är 24 år bor i Borlänge men jobbar i Falun. Följs gärna åt! Någon som är intresserad att starta en grupp tillsammans på Facebook? Använder sällan FL.

  • Yonndax

    Låter som en bra idé med den FB grupp. Har efter RUL blivit flyttad till 2 juni men det är ju rätt nära slutet på maj =)

  • Bums

    Hej!

    Jag bor i borlänge och väntar nr 3, är dock beräknad till 2juli, men jag kanske kan få hänga på er ändå?

  • Bums

    Jag får mycket fostervatten under mina graviditeter,så ingen av mina barn har fixerat sig då dom har "för stort" utrymme så dom har slagit kullerbyttor in i det sista, så med den första blev det ett "akut" kejsarsnitt då han låg tvärs över i magen när vattnet gick och med den andra blev det en igångsättning för att undvika att samma sak skulle hända. Så jag går hos specmvc även denna graviditet, och tänker denna bete sig lika som dom andra två kommer jag bli igångsatt även denna gång och då blir det en juni bebis.

Svar på tråden Majbebis 2015 i Dalarna