• Jeanetteemilia

    Träning i Karlskrona/Ronneby/Karlshamn?!

    Hej!
    Jag har snart nått halva graviditeten och letar med ljus och lykta efter gravidträning (yoga, vattengympa eller likn) i Karlskrona/Ronneby/Karlshamn. Har hittat ETT ställe som har gravidyoga men där börjar inte nästa kurs förrän i februari :(

    Är det någon som kan ge tips? 

  • Svar på tråden Träning i Karlskrona/Ronneby/Karlshamn?!
  • Isse81

    Verkar vara väldigt dåligt utbud i Blekinge, i Karlshamn finn det ingenting iaf. Letat efter vattengympa för gravida.


    Molly 111102 bf 150216
  • Jeanetteemilia

    Ja det är fruktansvärt dåligt utbud här :( Jag har maila Mamacare i Karlskrona för där ska det tydligen finnas vattenjympa men jag har inte fått svar och det har gått ca 2v sedan jag mailade så nu lägger jag ner försöken. :( Pinsamt att det inte finns i hela länet! :(

  • SkogsAnnie

    Hej!


     


    Jag letar också med ljus och lykta! (I Karlskrona.)


    Jag har gått på kommunens vanliga vattengympa i höst, och så tränar jag styrka på ett lokalt gym. Jag har fått hjälp av en duktig instruktör, som är utbildad i träning för gravida, med att hitta ett bra träningsprogram.


    Men jag hade mycket gärna gått på vattengympa för gravida och yoga för gravida.


     


    Vilka veckor är ni i?


    Jag går in i v 27 idag.

  • SkogsAnnie

    Vår bf är 19/2. Och du själv?
    Bor du i Karlskrona?

    Har du hittat något forum för oss som väntar smått runt februari i Karlskronatrakten?

  • Isse81

    Nej, har inte hittat någon tråd för oss i Blekinge. Jag har bf 16/2 och bor Karlshamn.


    Molly 111102 bf 150216
  • SkogsAnnie

    Trevligt.

    Är det HM i Karlshamn som är bäst på mammakläder här i krokarna?
    Jag behöver nya byxor och en vinterjacka och HM i Karlskrona har inte jättemycket.

  • Jeanetteemilia

    Hoppsan, jag är ju i v 24 nu :) tiden går fort hihi

    H&Ms mammakläder är generellt trista, sitter inte så skönt och håller inte så bra, men eftersom det knappt går att hitta en fysisk butik som har mammakläder blir det ju där man handlar :(
    Jag har köpt ett par toppar/linnen på Babyproffsen i Karlskrona. De har Mom2mom och jag är jättenöjd! Jag har beställt från mom2mom.se på rea nyligen - riktigt sköna och håller i tvätten :) 

  • Malin13

    Verkar vara väldigt dåligt med utbud för både yoga och andra aktiviteter för gravida. ha med letat som en tok.. Trist!

    Är det någon som har hittat eller hittar något så hojta gärna till :)

Svar på tråden Träning i Karlskrona/Ronneby/Karlshamn?!