• Anonym (Isabelle)

    onani singel fri kåt. vill va ensam

    Hej. Väldigt många skriver i sina trådar om typ jag och tjejen och jag och sambon gillar doggy och min kille sprutar långt e.t.c... Jag då. En tjej på 34 år fast jobb i matbutik bostad bil och husdjur men ingen kille här inte.. Jag kanske är konstig men jag vill inte ha en pojkvän. . Jag ska nämna att för 12 år sen hade jag kille och var sambo något år och hade 2 kortare förhållanden i tonåren åxå.. Men sedan jag var 22 år gammal singel och stortrivs. Det var inte så att förhållandena å killarna jag hade var dåliga. Tvärtom bra i sängen och på andra sätt..Det som gör mig så lycklig över singellivet är att få onanera som en tok närsomhelst på dygnet utan att störa någon. Få titta på erotikklipp på datorn och fingra och stöna hur jag vill. Jag tänder på både tjejer och killar har jag upptäckt på senare år. Jag vill ej vara ihop med någon men gillar att sexchatta och dricka vin på helgen och även vara med i kontaktforum och dejta lite och brukar byta nummer med nån kille ibland och ha telefonsex och även prata med i timmar om allt. Som sagt jag gillar onani och att chatta kolla på erotik och prata med killar men vill leva så här resten av mitt liv. Förhållande barn och volvo vill jag aldrig ha utan trivs med mitt jobb och mitt liv och allt. Har ett fåtal kompisar men de är jag ganska nära så behöver inga fler. En liten fråga så här mot slutet. Är jag unik eller är det nån mer som gillar friheten med simgellivet och fixar det sexuella på egen hand? Fast stor sexlust ändå nöjer sig med onani? Det är friheten och spänningen när man chattar som gör mig så lycklig. När jag är på jobbet längtar jag hem till detta. Dock sitter jag ej och onanerar jämt. Jag gör det en timme ungefär om dagen men mera på helgen.. Ha det bra alla och kul att höra om någon gillar min historia..

  • Svar på tråden onani singel fri kåt. vill va ensam
  • Anonym (Isabelle)
    manfrsthlm skrev 2014-10-17 02:59:06 följande:

    den va bra...lycka till


    Den kanske inte är proffsigt bra men hjärterligt sann och tydlig försökte jag vara. Raka linjer är bäst annars kan man fokusera på noveller istället.
  • manfrsthlm
    Anonym (Isabelle) skrev 2014-10-17 20:50:14 följande:
    Den kanske inte är proffsigt bra men hjärterligt sann och tydlig försökte jag vara. Raka linjer är bäst annars kan man fokusera på noveller istället.
    så sant såGlad
    KIK: KRILLESTHLM1
  • jesper_78

    Det låter ju bara sååå härligt! Fortsätt onanera och gör det som känns skönt...
    Själv runkar jag massor och tycker det kan vara bättre än sex ibland. Slippa allt runtonkring och bara fokusera på sin egen kåthet!

  • Anonym (Isabelle)
    jesper_78 skrev 2014-10-17 21:36:50 följande:

    Det låter ju bara sååå härligt! Fortsätt onanera och gör det som känns skönt...

    Själv runkar jag massor och tycker det kan vara bättre än sex ibland. Slippa allt runtonkring och bara fokusera på sin egen kåthet!


    Ja det är ett befriande härligt liv. Fast många gamla kompisar sen skoltiden kan om de träffar mig säga att jag inte har några framtidsvisioner. Längtar du inte efter man och barn kan de säga men de blir så häftigt snopna när jag svarar nej jag vill leva mitt liv. En full tjej på ett julbord med jobbet sa ifjol hur kan du leva utan sex .Då besvara jag med du ska bara veta vilket hett sexliv jag har på egen hand. Lite chatta och lite erotik och en rapp hand kommer man långt. Det låter bra att du runkar fortsätt njut du med det ska jag med göra..tack
  • Anonym (hoho)

    Runkar på bra även fast jag har en sambo. Så det ena utesluter inte det sndra

  • Ja du

    Hej en kille här som känner lite som dig, har 2 barn som bor här varannan vecka!  Så på den fronten är ja nöjd, dejtat en del på dom 3 åren ja vart singel... Men oftast vill tjejerna ha barn och ja vill inte ha några mera...Så för min del räcker det med att sex chattaFlört Givetvis har det blivit några ons också men inget mera!  Skulle ju funka med ett kk också varannan vecka, men inte så lätt att hitta där ja bor!   Trevligt att det finns nån mera som vill leva som singel, tycker bara omgivningen kunde sluta snacka skit o fundera på varför man bor själv... Ha det gött tjejenFlört

  • Vaken
    Anonym (Isabelle) skrev 2014-10-17 02:47:16 följande:

    .Det som gör mig så lycklig över singellivet är att få onanera som en tok närsomhelst på dygnet utan att störa någon. Få titta på erotikklipp på datorn och fingra och stöna hur jag vill.


    Det du nämner ovan går alldeles utmärkt även om man har förhållande. Tro mig Och dricka vin på helgen går också alldeles utmärkt.

    Jag gillar din historia, för jag blir glad varje gång jag hör människor berätta att de trivs i sin livssituation, oavsett hur den ser ut. Det är tyvärr alldeles för många som lever ett olyckligt liv.
  • Anonym (Isabelle)
    Vaken skrev 2014-10-19 09:44:19 följande:

    Det du nämner ovan går alldeles utmärkt även om man har förhållande. Tro mig Och dricka vin på helgen går också alldeles utmärkt.

    Jag gillar din historia, för jag blir glad varje gång jag hör människor berätta att de trivs i sin livssituation, oavsett hur den ser ut. Det är tyvärr alldeles för många som lever ett olyckligt liv.


    Det viktigaste är ju att man trivs med sitt liv. Ja självklart håller med dig helt på att det går att dicka vin i förhållande. Jag och min sambokille jag hade för många många år sedan drack vin och öl på helgerna och hade svinkul ihop. Men trots det vill jag ändå ha mitt singelliv som ger mig det ja vill ha. De som vill ha barn och familj hoppas jag det ordnar sig för och att de trivs. Blir glad jag med när jag hör folk berätta om något de trivs med och mår bra av.. tack för dina ord till mig. /Isabelle
Svar på tråden onani singel fri kåt. vill va ensam