• SamireSimone

    jag har lämnat min kropp

    under min andra operation fick jag en chock och var på intensiven i några timmar

    blodtrycket rasade och elektroder lades på mitt bröst jag fick två infarter i ena armen och övervakning  efteråt lades en kateter in samt blodprover och urinprover togs kontinuerligt efteråt

    Men under den tiden lämnande jag min kropp och såg silversträngen och svävade mot taket, jag var hela tiden i  ett mörker 

    I ena hörnet syntes ett ljus samt en ängel på 4 meter

    Jag såg bara att folk sprang in i rummet och inte så mycket på kroppen, men jag såg en dimma och så var  jag ute, ingen frid eller sådant utan bara ett konstaterande

    Har någon varit med om samma sak?

  • Svar på tråden jag har lämnat min kropp
  • Lindsey Egot the only one

    När jag födde min andra dotter kände och upplevde jag det. Förlossningen tog en timma så den var intensiv

  • SamireSimone

    så pass hög var den det var en sorts skyddssängel, jag vaknade upp flera gånger och larmet gick en vän ringde avdelningen då låg jag redan i chock blodtrycket hade rasat

    jag var nyopererad ,  och var först i ett totalt mörker jag kände hur kroppen med en smäll föll bakåt som att falla i vatten, och jag lämnade kroppen genom silversträngen  jag vaknade upp på HIA  operationen var en magoperation där en äggstock avlägsnades och cysta. Jag blev räddad för ungefär  i sista minuten  jag har räddats förr i sista minuten

  • Frank Banner

    Antagligen fick du en biverkning av bedövningsmedlet. "Indianerna" beskriver liknande syner då de tog växter som senare kom att användes i dagen smärt- och bedövningsmedel. 

Svar på tråden jag har lämnat min kropp