• ticcer

    Vi som fått + som hade bim 13-19 oktober

    Här kan vi fortsätta att följas vi som var med i tråden Vi med BIM 13-19 Oktober :) Så klart är andra också välkommna :)

    Här får ni skriva vad ni vill och lägg gärna ut massa bilder :) Ska bli kul att följas åt nu :)

    Och så klart håller vi även en god ton här inne och snälla till varandra :)

    Dela gärna med er av tips och liknande :)

    Välkommna hit och ett stort mega grattis till alla underbara + :D

  • Svar på tråden Vi som fått + som hade bim 13-19 oktober
  • mammatillfyra7501

    Hade BIM 19/10 och har plussat ! 

    Någon mer som är otroligt svullen ??? Ser ju ut som man vore gravid i 4:de månaden redan!

    Illamående till och från
    ömma bröst oxå till o från
    ådrorna ner till brösten kom för en vecka sen
    äter som en häst
    mensvärk ibland
    bubblar som fasen i magen 

  • ticcer
    mammatillfyra7501 skrev 2014-10-21 16:14:02 följande:

    Hade BIM 19/10 och har plussat ! 

    Någon mer som är otroligt svullen ??? Ser ju ut som man vore gravid i 4:de månaden redan!

    Illamående till och från
    ömma bröst oxå till o från
    ådrorna ner till brösten kom för en vecka sen
    äter som en häst
    mensvärk ibland
    bubblar som fasen i magen 


    Själv har jag nästan inga symptom, är mer trött än vanlig och känslig mot dofter men det är det enda också. Blir nästan lite orolig, men ska till MVC på måndag så ska prata med henne då :)

    Stort grattis till ert plus :D
  • mammatillfyra7501

    Jo känslig för dofter har kommit dom sista dagarna.

    Tror inte du behöver oroa dig över att du inte har så många symptom men förstår din oro ändå! Symptomen är ju det enda man har just nu som gör att man "känner" sig gravid innanden lilla börjar böka omkring i magen!

  • ticcer

    Testar med test ibland och de visar iaf ett fint streck alltid så då känns allt bättre :)

  • Miaomiao

    Hej tjejer! Jag hoppar in här. BIM 20/10, BF 28/6! 36 år, tredje barnet. Är i vecka 4+1 nu.

    Förkyld men vill inte äta alvedon i onödan.

    Tiden går sakta tycker jag.

    Inte mycket symtom ännu. Känslig mot lukter, och molar lite i magen. Annars är allt toppen :)

  • ticcer

    Jag hade bim den 16 oktober och är uträknad till den 17 juni, känns så länge tills dess just nu :p

    Välkommen till gruppen, alvedon är väl okey? Men lika bra att vara lite extra försiktig :)

  • mammatillfyra7501

    Åh va kul med fler. Alvedon ska inte alls vara farligt att äta under graviditeten.

    verkar bara vara jag som har typ alla symptom, men va glada för det . 

  • Miaomiao

    Ja, jag vet att alvedon är ok. Men vill helt enkelt inte stoppa i mig extra kemikalier.

    Jag har inskrivning 10/11, då är jag i 7+1. Man brukar inte få lyssna på hjärtat så tidigt, eller hur? Minns inte alls hur det var - mina barn är födda 07 och 08.

  • ticcer

    Usch här var det bruna flytningar imorse när jag gick upp, och inte haft några symptom ju :( så verkar ju som det blivit missfall :'( ska avvakta och se vad som händer, man kan ju få bruna flytningar utan att det är någon fara. Är ju i vecka 6+6 idag

Svar på tråden Vi som fått + som hade bim 13-19 oktober