• Anonym (signatur)

    Porr man minns

    Vad har ni sett för porrscener eller porrfilmer som ni aldrig kommer att glömma? Bra som dåliga, roliga som hemska, sköna som osköna. 

    Den jag aldrig glömmer är snubben som körde en flaska eller glas i rumpan så han började störtblöda. Undrade sen hur det gått för honom efter den skadan. 
    Vad har ni sett som varit minnesvärd?

  • Svar på tråden Porr man minns
  • Anonym (biljardbord)

    En tjej som blir knullad på ett biljardbord, en av dem bästa porrklippet jag sett än idag Skrattande

  • Anonym (signatur)
    Anonym (biljardbord) skrev 2014-10-20 14:14:14 följande:

    En tjej som blir knullad på ett biljardbord, en av dem bästa porrklippet jag sett än idag Skrattande


    Okej. Lite mer beskrivning?
  • Anonym (biljardbord)
    Anonym (signatur) skrev 2014-10-20 14:15:49 följande:
    Okej. Lite mer beskrivning?
    Får man länka porr här? Annars kan du bara söka på "carmen electra pool table fuck" på google så kommer det fram nåt, alltså det var nog det första klippet jag någonsin såg, så grymt :)!

    (Nu är det inte Carmen electra i klippet men personen är väl rätt lik) haha.
  • Anders 386

    Den första porr man såg har väl fastnat lite på näthinnan...
    "I Jungfruns tecken" har jag nåt minne av..  Skrattande

    På senare år har det mest varit kortare porrklipp på xhamster, o dom faller ju snart i glömska..

  • Anonym (signatur)
    Anonym (biljardbord) skrev 2014-10-20 14:33:00 följande:
    Får man länka porr här? Annars kan du bara söka på "carmen electra pool table fuck" på google så kommer det fram nåt, alltså det var nog det första klippet jag någonsin såg, så grymt :)!

    (Nu är det inte Carmen electra i klippet men personen är väl rätt lik) haha.
    Nej, man får nog inte länka till porr här. Men jag ska ta ett titt på klippet om jag kommer ihåg att göra det så får vi se vad som är så bra med den scenen.

    En annan som jag kom ihåg nu är tjejen som satte sig på en chokladtårta och fjärtade på den. Jag skrattade så mycket så tårarna sprutade. Den var så rolig att jag kände mig tvungen att dela med mig av den. Det fick bli min mor. Finns det verkligen folk som blir kåta av det där?  
  • Anonym (signatur)
    Anders 386 skrev 2014-10-20 14:38:38 följande:

    Den första porr man såg har väl fastnat lite på näthinnan...
    "I Jungfruns tecken" har jag nåt minne av..  Skrattande

    På senare år har det mest varit kortare porrklipp på xhamster, o dom faller ju snart i glömska..


    Inget minnesvärt på xhamster? I jungfruns tecken låter som en riktigt syndig p-film Drömmer
  • Anonym (Grannen)

    När jag gjorde lumpen i Östersund för länge sedan, var jag och
    lumparkompisarna på porrbio där,( Det fanns inget internet då)
    Och vem var med på filmen, jo grannfrun snett under mig där jag bodde.
    Det var porr man minns!

  • Anonym (signatur)
    Anonym (Grannen) skrev 2014-10-20 17:43:21 följande:

    När jag gjorde lumpen i Östersund för länge sedan, var jag och
    lumparkompisarna på porrbio där,( Det fanns inget internet då)
    Och vem var med på filmen, jo grannfrun snett under mig där jag bodde.
    Det var porr man minns!


    Hahah, wow! Nämnde du något till henne, eller var hon för alltid helt ovetande om att du visste?
  • manfrsthlm

    teresa orlowski när man konsumerade porr som ung


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (Grannen)
    Anonym (signatur) skrev 2014-10-21 00:07:34 följande:
    Hahah, wow! Nämnde du något till henne, eller var hon för alltid helt ovetande om att du visste?
    Nej jag nämnde det aldrig för henne,eller någon annan i hennes närhet heller.
    Men hennes man hade tydligen fått reda på det ändå. De flyttade isär
    ett år senare. Det var nog fler som sett filmen. Synd för hon var trevlig som
    granne!
  • Anders 386
    Anonym (signatur) skrev 2014-10-20 14:41:19 följande:
    Inget minnesvärt på xhamster? I jungfruns tecken låter som en riktigt syndig p-film Drömmer
    Finns ett klipp på xhamster som är lite mer trovärdigt och myssexigt, Förmodligen amatör, kanske nåt för tjejer? Sök på "wife first time shared" så hittar ni den direkt...
  • joli123

    Jag säger bara Veronica Zemanova. Många sköna srunder med henne ;)

  • Anonym (Tjej)
    Anders 386 skrev 2014-10-22 10:53:08 följande:

    Finns ett klipp på xhamster som är lite mer trovärdigt och myssexigt, Förmodligen amatör, kanske nåt för tjejer? Sök på "wife first time shared" så hittar ni den direkt...


    Det är en myt att tjejer skulle vilja ha/se mer myssex än män. Så något för vaniljisar kanske, oavsett kön?
Svar på tråden Porr man minns