• Anonym (Hårig)

    Mäns behåring

    Vad anser du att en man "får" raka sig på kroppen?

  • Svar på tråden Mäns behåring
  • Anonym (Oo)

    Var han vill?

    Jag tycker personligen inte om hår så gärna allt förutom ben & raggarsträng om de ska vara hår nånstans. Huvesaken är att det hår man har ska "se fräscht" ut. Trimmat lixom.

  • kivirush

    Vart han vill.

    Men jag själv föredrar om han är rakad/vaxad/trimmad på överkroppen och runt könet. Hår på huvudet är ett måste.


    Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Oo)
    Anonym (Oo) skrev 2014-10-21 13:20:13 följande:

    Var han vill?

    Jag tycker personligen inte om hår så gärna allt förutom ben & raggarsträng om de ska vara hår nånstans. Huvesaken är att det hår man har ska "se fräscht" ut. Trimmat lixom.


    Så klart hår på huvet om man inte pratar kropp ^^
  • kattenkato

    Jag gillar hår, har inget emot hår alls, förutom på halsen (där det inte är skägg) och på ryggen. 

    Min sambo har hår även på händerna tex, och jag tycker det är attraktivt på honom. Hellre mycket hår än inget alls!

  • Anonym (Lagom)

    Jag gillar håriga killar eller de som är lagom. Hellre en kille med hår på benen än de som ser ut att vara vaxade för att de har så lite usch ser så feminint ut.

    Gillar dock inte när de har hår på hela ryggen eller på händerna men allt som är "normalt" är fint :)

  • Anonym (Hårig)
    kattenkato skrev 2014-10-21 13:45:20 följande:

    Jag gillar hår, har inget emot hår alls, förutom på halsen (där det inte är skägg) och på ryggen. 

    Min sambo har hår även på händerna tex, och jag tycker det är attraktivt på honom. Hellre mycket hår än inget alls!


    Jag har hår överallt på kroppen. Nästan. Trevligt att det finns kvinnor som tycker det är mysigt.
  • Cale

    Det är ju hans eget val, men jag har absolut ingenting emot hår även ifall jag inte riktigt gillar hår på ryggen (inte alls en stor grej).

    Tycker det kan vara snyggt :)

  • Anonym (Hårig)
    Cale skrev 2014-10-21 16:26:02 följande:

    Det är ju hans eget val, men jag har absolut ingenting emot hår även ifall jag inte riktigt gillar hår på ryggen (inte alls en stor grej).

    Tycker det kan vara snyggt :)


    Får be en tjejkompis raka bort min rikliga ryggbehåring då.
  • Cale
    Anonym (Hårig) skrev 2014-10-21 16:36:47 följande:

    Får be en tjejkompis raka bort min rikliga ryggbehåring då.


    Haha, absolut inte! Tycker man ska göra vad man är bekväm med :) Jag tänker bara rent generellt på manskroppen, ifall jag tycker om någon så skulle ju inte rygghår var slutet av relationen.
  • Anonym (Anne)

    Han får raka var han själv vill men inte någonstans för min skull. Hårigt är bäst och manligast enligt mej. Gärna mörkt och hellre för mycket än för lite. "Raggarsträng" på magen är riktigt sexigt. Rakat är lite mesigt faktiskt.

    Men förresten, om en man ändå är tunnhårig/ halvt kal på huvudet kan han lika gärna trimma ner resten till superkort. Det är fräscht och ser coolare ut än för mycket huvudhår.

  • LaLola

    Han får raka sig överallt om han vill men jag fördrar om han inte gör det.

    Min kille fick för sig att vaxa bort rygghåret o herregud vad jag saknar det! Nu är det på utväxt igen o för min del behöver han då aldrig ta bort det igen.

  • Anonym (Hårig)
    Cale skrev 2014-10-21 17:10:56 följande:

    Haha, absolut inte! Tycker man ska göra vad man är bekväm med :) Jag tänker bara rent generellt på manskroppen, ifall jag tycker om någon så skulle ju inte rygghår var slutet av relationen.


    Jag tänkte mer att det skulle vara skönt. Om vi inte talar om vaxning då.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Hårig) skrev 2014-10-20 18:40:47 följande:

    Vad anser du att en man "får" raka sig på kroppen?


    En kille i min smak. Rakat huvud. Sen en rejäl matta på bröstet är manligt. Runt själva könsorganet kan det va snyggt om killen rakar ur en fyrkant runt roten på dongen och nån centimeter utanför. Dels ser den större ut och godare när man oralsexar. Sen om rakningen där nere angränsas till en tjock matta även där spelar ingen roll. Ansiktet då. Jo jag gillar skäggstubb...
  • leonie
    Anonym (Maria) skrev 2014-10-22 02:25:32 följande:

    En kille i min smak. Rakat huvud. Sen en rejäl matta på bröstet är manligt. Runt själva könsorganet kan det va snyggt om killen rakar ur en fyrkant runt roten på dongen och nån centimeter utanför. Dels ser den större ut och godare när man oralsexar. Sen om rakningen där nere angränsas till en tjock matta även där spelar ingen roll. Ansiktet då. Jo jag gillar skäggstubb...


    Skriver under på det! Älskar att gosa in mig på ett hårigt bröst, känna doften av min man och låta fingrarna leka lite.
  • Anonym (Maria)
    leonie skrev 2014-10-24 15:43:55 följande:

    Skriver under på det! Älskar att gosa in mig på ett hårigt bröst, känna doften av min man och låta fingrarna leka lite.


    Ja visst är det härligt. Manligt åxå.en kille i vår smak då. Både din och min. Ha det gött
  • TheTrader
    leonie skrev 2014-10-24 15:43:55 följande:
    Skriver under på det! Älskar att gosa in mig på ett hårigt bröst, känna doften av min man och låta fingrarna leka lite.
    Anonym (Maria) skrev 2014-10-30 14:58:11 följande:
    Ja visst är det härligt. Manligt åxå.en kille i vår smak då. Både din och min. Ha det gött
    Underbart med tjejer som er! Ni är efterlängtade och värdefulla i dessa tider av metrosex-trend. 

    Det finns få saker som är så underbara som när en tjej gör så. har hon dessutom långa naglar så är allt fulländat
  • Anonym (lite lagom)

    Jag anser att han är fri att välja precis som jag anser mig vara fri att välja. Ingen kan bestämma eller tvinga, jag uppskattar dock en hårig bringa, sen ibland kan det vara av intresse med rakad pung men hel rakat på en man är jag inte jätte förtjust i. Lite hår är enligt mig manligt så helrakad känns bara fel.

  • Jonte71
    LaLola skrev 2014-10-21 18:30:15 följande:

    Han får raka sig överallt om han vill men jag fördrar om han inte gör det.

    Min kille fick för sig att vaxa bort rygghåret o herregud vad jag saknar det! Nu är det på utväxt igen o för min del behöver han då aldrig ta bort det igen.


    leonie skrev 2014-10-24 15:43:55 följande:
    Skriver under på det! Älskar att gosa in mig på ett hårigt bröst, känna doften av min man och låta fingrarna leka lite.
    Anonym (lite lagom) skrev 2014-11-01 08:31:26 följande:

    Jag anser att han är fri att välja precis som jag anser mig vara fri att välja. Ingen kan bestämma eller tvinga, jag uppskattar dock en hårig bringa, sen ibland kan det vara av intresse med rakad pung men hel rakat på en man är jag inte jätte förtjust i. Lite hår är enligt mig manligt så helrakad känns bara fel.



    Tack tjejer!
    Jag har som TS hår på kroppen och jag känner mig bekväm så, visst skulle jag kunna raka lite om det fanns önskemål från rätt kvinna men jag trivs som jag är. Känns skönt för självkänslan att veta att det finns kvinnor som uppskattar det! Cool


  • Kolibri12

    Det lägger jag mig inte i, det är upp till honom. Men min högst personliga åsikt är att det är lite töntigt om män håller på och vaxar bröst etc. Överhuvudtaget är det lite omanligt om män håller på och fixar sig för mycket, i mitt tycke. Gärna ansat runt könet eller rakat om han vill det eftersom jag gillar att ge oralsex, men annars, var som du är . Jag gillar hår på bröst och mage mm, tycker det är manligt och sexigt.

  • Anonym (Whatever)

    Rakad pung och ansat däromkring gillar jag :) är godast vid oralsex. Viktigt att ansa hår i näsan! Och om han har långt hår under armarna är det fräschast att ansa där också tycker jag. Men behöver absolut inte raka! Har en skräckbild från när jag var barn... en gubbe med bar överkropp och värsta långa tofsarna som stack ut mitt framför mitt ansikte i en kioskkö.

    I övrigt gillar jag män som de är. Oavsett mycket eller lite hår. De kan ju inte styra över om de tappar håret på huvet liksom... Det gör dem inte till sämre män ;)

    Gillar inte när män ska försöka raka bröstet och sånt.

Svar på tråden Mäns behåring