• Anonym (Kerstin)

    hoppsan, Kerstin rökte!

    Hejsan alla läsare!
    jag är ny här på FL, registrerade mig för att ventilera innan jag tar ett slutgiltigt beslut eller går till mvc.
    Frågan är: rökt mycket hittills i graviditeten, skador?? Slutar nu givetvis eller bör jag göra abort i fall att? Kanske gå på ultraljud för att se om barnet mår bra?
    Skriver ner lite historia här så ni förstår:
    Jag är gravid det vet jag, trots p-piller dock men i alla fall. Är ändå okej med tanken att få barn, det känns rätt och min kille är helt okej med barn och sådär. Jag borde ta ett beslut, jag tror att jag är i andra månaden, missade en mens, har inte så stor koll men så missade jag en till och då fattade jag ;) Plussade igår. Funderingen jag har är att jag är en riktigt partytjej, inte varje helg men jag skulle tippa på att jag festar rejält varannan helg kanske. Dricker då i alla fall och röker ett paket Marlboro kvällar jag är ute. I helgen var det fest, 2 pack sigg och typ 4-5 grogg. Innan dess vet jag inte men festade nog när barnet "tillverkades" och några gånger till... Det låter oansvarigt men har som sagt pojkvän, jobb är 34 år osv

  • Svar på tråden hoppsan, Kerstin rökte!
  • Anonym (Joker Smoker)

    Morsan rökte under hela tiden hon var gravid med mig och under amningen. Det blev inget fel alls på mig. Men ändå när folk idag vet riskerna så borde det verkligen avstås.

Svar på tråden hoppsan, Kerstin rökte!