• Anonym (anonym(ts))

    Vill inte ha analsex:(

    Min man vill väldigt gärna ha analsex. Jag sa först nej och sa att om vi har vart gifta i tio år, då kan du få det. Nu har vi vart gifta i 12 år och har två barn. Han påpekade detta när vi hade vart gifta i tio år men jag sa nej igen och sa att han skulle få det om vi köpte det huset jag ville ha. Vi köpte det och jag sa nej men att han skulle få det om han genomgick en vasektomi (jag gillar inte hormoner eller kondom).

    Han håller just nu på att läka efter den operationen och är som ett barn som väntar på julafton :( Måste jag ställa upp då?

  • Svar på tråden Vill inte ha analsex:(
  • Anonym (!?!)

    Skämtar du? Har du tvingat honom till husköp och vasektomi genom att ljuga.

    Du har just nått ett riktigt riktigt lågvattenmärke om detta är sant.

    Men nej, han kan inte tvinga dig att ställa upp, det vore våldtäkt.

    Men fan va lågt gjort av dig.

    //Kvinna 26 år

  • Anonym (123)
    Anonym (!?!) skrev 2014-10-21 08:09:29 följande:

    Skämtar du? Har du tvingat honom till husköp och vasektomi genom att ljuga.

    Du har just nått ett riktigt riktigt lågvattenmärke om detta är sant.

    Men nej, han kan inte tvinga dig att ställa upp, det vore våldtäkt.

    Men fan va lågt gjort av dig.

    //Kvinna 26 år


    Verkligen lågt gjort, men snacka om att mannen är desperat! Hahaha.
  • Anonym (honom)

    Varför vill du ha det bara om ni har varit gifta en viss tid, eller efter att ni har köpt du vill ha? Vill du inte göra det för dej själv eller honom ska du låta bli. Fan va omoget sätt att resonera! Så nu "står du i skuld"? Om han väldigt gärna vill köra in den i prutten på nån, så kan jag lova att det kommer han att göra, å du kommer inte vara där då. Grattis till din man som är gift med en omogen kvinna!

  • Anonym (Elakt)

    Men Gud vad du är elak! Du vill ju uppenbarligen inte alls, så varför säga att du ska göra det???! Ingen kan som sagt tvinga dig men som sagt jävligt lågt av dugg att säga att han ska få och sen ändra dig.

  • Binary

    Ok. 2 fel gör inte ett rätt.

    Vill du inte, så vill du inte. Sätt inte upp "om detta händer så får du" Det enda du ger är falska förhoppningar och han kommer att fortsätta att "trycka på" tills antingen du ger med dig (fel sak att göra) eller han tröttar (även det fel)

    Karln måste dessutom lära sig att ta ett nej.
    Är det nej, så är det nej. Men nu har du faktiskt i grund och botten fått din man att till viss mån faktiskt göra ett kirurgiskt ingrepp som påverkar hans fysiska förmågor med ett lockbete som du faktiskt troligen aldrig kommer att ge.

    Bättre att du rakt upp och ner säger "Nej älskling, jag är ledsen, men jag har ljugit för dig för att dels gå saker till stånd samt för att slippa tjat"

    Känns den biten jobbig? Tänk på vad ni BÅDA har ställt till med. Den ena sätter press på den andra med tjat och annat, den andra erbjuder med förbehåll av än det ena än det andra.

    ni BÅDA behöver kommunicera klarspråk med varandra, ingen behöver göra något de inte tycker om sexuellt.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anders 386

    Ha ha, verkligen ett kul inlägg. Men jag tror inte på riktigt att det finns nån man som är så korkad. Skrattande 

  • dejan9209
    Anonym (anonym(ts)) skrev 2014-10-21 08:03:27 följande:

    Min man vill väldigt gärna ha analsex. Jag sa först nej och sa att om vi har vart gifta i tio år, då kan du få det. Nu har vi vart gifta i 12 år och har två barn. Han påpekade detta när vi hade vart gifta i tio år men jag sa nej igen och sa att han skulle få det om vi köpte det huset jag ville ha. Vi köpte det och jag sa nej men att han skulle få det om han genomgick en vasektomi (jag gillar inte hormoner eller kondom).

    Han håller just nu på att läka efter den operationen och är som ett barn som väntar på julafton :( Måste jag ställa upp då?


    Det är verkligen inte okej att du inderkt tvingat honom köpa/göra dessa grejer, för att sedan bli lovad analsex, som du hela tiden skjuter upp..
    julenstid.blogg.se
  • Snutten6
    Anonym (anonym(ts)) skrev 2014-10-21 08:03:27 följande:

    Min man vill väldigt gärna ha analsex. Jag sa först nej och sa att om vi har vart gifta i tio år, då kan du få det. Nu har vi vart gifta i 12 år och har två barn. Han påpekade detta när vi hade vart gifta i tio år men jag sa nej igen och sa att han skulle få det om vi köpte det huset jag ville ha. Vi köpte det och jag sa nej men att han skulle få det om han genomgick en vasektomi (jag gillar inte hormoner eller kondom).

    Han håller just nu på att läka efter den operationen och är som ett barn som väntar på julafton :( Måste jag ställa upp då?


    ALDRIG  STÄLLA UPP PÅ NGT SOM DU INTE VILL
    FRAMFÖRALLT INTE ANALSEX, DU KAN SKADAS OCH FÅ MEN FÖR LIVET!!!
  • Snutten6
    Anonym (Elakt) skrev 2014-10-21 08:23:55 följande:

    Men Gud vad du är elak! Du vill ju uppenbarligen inte alls, så varför säga att du ska göra det???! Ingen kan som sagt tvinga dig men som sagt jävligt lågt av dugg att säga att han ska få och sen ändra dig.


    Det är väl mannen som är dum som en get, som ställer upp på detta !

    Heja kvinnan
  • Anonym (Ärlig)

    Klart du inte måste.
    Att du är en skitstövel borde han ha fattat vid det här laget.

Svar på tråden Vill inte ha analsex:(