• Tussans

    Molande värk, illamående, ont i magen vid sex! Vad är fel på mig?

    Jag har molande värk i magen hela tiden, har haft i ca 3-4 månader. Nu börjar det göra ondare.
    Sen två veckor tillbaka mår jag också smått illa hela tiden.
    Får ont i magen vid samlag, vilket jag aldrig haft problem med förut.
    Vad kan vara fel på mig?
    Jag brydde mig inte så mycket i början, men nu börjar det kännas mer och mer och jag känner mig orolig.
    Har kontaktat både vårdcentral och kvinnoklinik men måste vänta TRE veckor på tid.
    Någon som haft liknande problem? Det är så mycket som stämmer in på gynekologisk cancer när jag googlar, därav min rädsla. Jag har förstått att det också skulle kunna vara en cysta.
    Kan man annars ha infektion i livmodern? Eller någon slags katarr?

  • Svar på tråden Molande värk, illamående, ont i magen vid sex! Vad är fel på mig?
  • Gossegumman

    Låter precis som mig och jag är gravid! 


    Är det en skämttråd? eller vet du inte att det är jätte vanliga symptom vid graviditet?

  • Tussans

    Ja, naturligtvis. Vi skyddar oss så det är ganska osannolikt att jag skulle kunna bli gravid, men jag har testat två gånger för säkerhrtsskull. Senast i morse. Har även mens helt som vanligt.

  • Gossegumman
    Tussans skrev 2014-10-21 10:31:38 följande:

    Ja, naturligtvis. Vi skyddar oss så det är ganska osannolikt att jag skulle kunna bli gravid, men jag har testat två gånger för säkerhrtsskull. Senast i morse. Har även mens helt som vanligt.


    Okej :) ville bara göra dig uppmärksam. Det går att bli gravid även med skydd och om man har blödningar. 
    Men hoppas du hittar anledningen. Finns det ingen annan vårdcentral du kan kolla om de har tid?
  • Tussans

    Det finns det säkert, får kanske kolla upp det. Tycker bara att det är märkligt att man inte ska kunna gå genom sin egen vårdcentral, tre veckor är lång tid att vänta.

    Tack för svar iaf! ??

  • Gossegumman
    Tussans skrev 2014-10-21 10:42:49 följande:

    Det finns det säkert, får kanske kolla upp det. Tycker bara att det är märkligt att man inte ska kunna gå genom sin egen vårdcentral, tre veckor är lång tid att vänta.

    Tack för svar iaf! ??


    Ja det är alldeles för lång tid för att vänta! Man får ringa och skälla på dem! 
Svar på tråden Molande värk, illamående, ont i magen vid sex! Vad är fel på mig?