• Anonym (Steffiiee)

    Såg mina föräldrar mår sjukt dåligt :(

    Jag e en tjej, 15 år. I helgen var jag och mina föräldrar i vår stuga. Den är väldigt liten kanske lite större än en sån där friggebod. Det är ett rum bara. På natten vaknade jag av att mina föräldrar låg med varandra å det var så sjukt äckligt. Nu kan jag knappt titta på dom. Mamma satt typ fast med händerna bakåt och hade nån jävla röd sak i munnen ???? Vet inte riktigt va det va för jag tittade bort på en gång. Dom hade inte ens släkt lampan och lät jätte högt. Tog  spotify på högsta volym i hörlurarna men ändå hördes dom igenom. Fattar väl att dom e vuxna och har sex men tycker dom kan dölja det för mig. Igår pratade jag med min mamma. Jag sa att jag tyckte det var svinäckligt. Då sa hon att jag borde väl vara van eftersom jag tittar på paradise men det är ju fan inte samma sak. Vet inte om jag överdriver men vill bara bort härifrån. Flytta hemifrån. Mamma säger att jag är byxmyndig och stor nog att förstå att sex mellan två personer är något fint. Är jag sjuk som blir typ illamående? Är det jag eller dom som är onormala? Frågar här för jag vill liksom inte prata om detta med mina vänner precis. 

  • Svar på tråden Såg mina föräldrar mår sjukt dåligt :(
  • jenny99

    Äckligt är det.Att se sina föräldrar ha sex är väldigt äckligt.Jag upptäckte min mamma ha det i samma rum som jag sov i och jag var riktigt arg.13 år var jag.Jag tappade respekten för henne.Det är inget konstigt med sex,men det är privat och det har man inte när ens barn är närvarande.Man sköter det snyggt.

  • Anonym (annalii)

    Okej, sex är något väldigt normalt o naturligt - där har mamma rätt. Men jag förstår absolut att du inte hade velat se dina föräldrar hålla på med det. Där anser jag dom borde tänkt till lite o kanske inte haft sex i en liten stuga med ett rum där ni sover i samma rum, stort minus i kanten. Försök dock ge perspektiv åt saken, o tänk att det ju är bra att dom tycker om varandra och VILL ha sex med varandra.

  • Anonym (Vidrigt)

    Men fan vad äckligt. Inte ska man ha sex i samma rumsom ens barn befinner sig i. Vidrigt. Man måste respektera andras personliga sfär och mående!

  • Anonym (L)

    Håller med. Tyvärr har jag också sett min mamma 'in action'. Det var ett tag sen nu dock ( som tur är). Förr var jag arg men sen man själv blev sexuellt aktiv vet man att det är bättre att bara låtsas som inget fast att folk eventuellt hört. Det är ju pinsamt. Men visst, även om man ser på porr/ph/big brother så är de inte samma sak när man ser de på riktigt och dessutom folk man känner. Så nej.. dina föräldrar borde väntat tills ni kom hem. Att dom dessutom förde väsen avdsig gör de inte bättre. Dålig stil faktiskt.

  • Anonym (Blä)

    När jag var barn (5 år) och sov i samma rum som mina föräldrar vaknade jag upp på natten av att jag hörde att de "gjorde något". Jag var väldigt rädd och darrade under täcket för jag visste inte vad sex var, och jag vågade inte visa att jag vaknade så jag lotsades som att jag sov i min lilla säng vid hörnet. Först efter några år då jag visste vad sex var så förstod jag att det var just sex de hade. Idag är jag 21 år och får fortfarande obehagliga flashbacks från den natten.

    Så till alla föräldrar...var gärna diskreta med ert sex.

  • Anonym (Blä)
    Anonym (.....) skrev 2014-10-21 15:34:52 följande:

    Fredag redan?


    Oavsett troll så är frågan viktig
  • Anonym (.....)
    Anonym (Blä) skrev 2014-10-21 15:37:14 följande:
    Oavsett troll så är frågan viktig
    Då kan man väl starta en helt vanlig diskussionstråd.
  • mamaleona

    Inget att inte ta på allvar. Det ÄR inte trevligt för en tonåring o se sina föräldrar ha sex, det borde alla föräldrar förstå. Kan sätta spår i flera flera år. Alla föräldrar borde kunna hålla sig o inte ha sex just då när man sover i samma rum som nåt barn som kan vakna när som helst. Har för mig alltid varit en självklarhet.

  • Anonym (L)

    Håller med till fullo. Aldrig kul att höra någon ha sex. Har hört grannarna nån gång (tunnna väggar) men priset togs ändå av två kompisar som under en fest gick in ich låg på toan. Och ja, det hördes ut. Som tur var var det inte min fest, för de hade åkt ut med huvudena före då. Men de skämdes sen..


    mamaleona skrev 2014-10-21 15:56:09 följande:

    Inget att inte ta på allvar. Det ÄR inte trevligt för en tonåring o se sina föräldrar ha sex, det borde alla föräldrar förstå. Kan sätta spår i flera flera år. Alla föräldrar borde kunna hålla sig o inte ha sex just då när man sover i samma rum som nåt barn som kan vakna när som helst. Har för mig alltid varit en självklarhet.


  • Anonym (xXx)

    Lite onödigt kanske att mamma skulle ha handbojor och ball gag när hon blev knullad av pappa

    ;)

  • Anonym (.....)
    Anonym (xXx) skrev 2014-10-21 17:33:01 följande:

    Lite onödigt kanske att mamma skulle ha handbojor och ball gag när hon blev knullad av pappa

    ;)


    och det låter inte så trovärdigt.
  • Anonym (xXx)
    Anonym (.....) skrev 2014-10-21 17:48:30 följande:

    och det låter inte så trovärdigt.


    Det håller jag helt med om :D

    Å andra sidan lär ju ett barn nån gång sett pappa smiska en bunden och gaggad mamma så frågeställningen är ju inte helt osannolik ;)
Svar på tråden Såg mina föräldrar mår sjukt dåligt :(